Ana içeriğe atla

Bitenler & Çöpe Gidenler #11

Bir önceki bitenler yazımın devamı niteliğindedir.Fakat burada da bir toplu görelim önce bitenleri.

SAÇ ÜRÜNLERİ:

Hobby Saç Kremi-Kolay Tarama ve Canlı Görünüm:Çok uygun fiyatlıydı ve kolay tarama yazısını görünce denemek istedim.Bana sıradan ve ortalama bir ürün geldi.
Elidor Saç Dökülmelerine Karşı Şampuan:Saç dökülmeme engel olmadı bu yüzden bana göre vaadini yerine getiren bir ürün değil.Köpürmesi vb. özellikleri de benim için oldukça sıradandı.
Schwarzkopf Gliss Serum Deep Repair Şampuan:Bu ürün saçlarıma gözle görülür bir parlaklık güzel bir görüntü kazandırdı.Gliss şampuanları genel olarak seviyorum zaten.Tekrar elimdeki şampuanlar bitince severek kullanırım.
Amway Satinique Şampuan:Bu ürünü o kadar çok sevdim ki saç dökülmemi durdurdu köpürmesi ve yumuşatması da harikaydı benim için.Fakat aynı şampuanı annem kullandı saçlarında kaşıntı yaptığını söyledi bu yüzden devam etmedi ben de böylelikle tanışmış oldum.Bende böyle bir durum yaratmadı.Elimde başka şampuanlar var onları da denedikten sonra beğendiğim bir şey çıkmazsa içlerinde bu ürüne favorim diyebilirim.
Bioblas Sıvı Saç Kremi-Cansız ve mat saçlar:Aslında ben bu ürünün kıymetini sonradan anladım.Uzun süreden beri kullanıyordum saçlarımın yumuşamasını kolay taranmasını meğer bu sağlıyormuş başka bir spreye geçince anladım.O yüzden elimdekiler bitince tekrar alacağım.
Avon Advance Techniques İnstant Repair 7 Serum:Nemli saça uygulanan güzel ve uygun fiyatlı bir serumdu.Elimde şu an başka yağlar mevcut denk gelirsem tekrar alabilirim.

VÜCUT&BAKIM:

Nivea İnvisible Deodorant:Severek kullandığım favori deodorantım.Koruması,iz bırakmaması,kokusu çok iyi.
Wynn Asetonsuz Oje Temizleyici:Bu ürünü hiç sevemedim çünkü en basitinden parlatıcıyı bile çıkarırken zorlanıyor.Fakat şişesini çok sevdim pompalıydı o yüzden atmadım yeni aldığım asetonları buna boşaltacağım.
Sensodyne Diş macunu:Yine önceki bitenlerimde çok sevdiğim diş macunundan bahsettiğim gibi burada da sevmediğim bir diş macunundan bahsetmek istedim bana göre fiyatını hak etmiyor.
Avon Outspoken by Fergie Parfüm:Kalıcılığını ve kokusunu çok sevdim.Sıradan olmayan değişik ve güzel bir koku bence.Sevmediğim yönü şişenin kapağı geldiğinden beri bozuk gibiydi üst kısmı tutmuyordu.Belki bana hatalı gelmiştir bilemiyorum.
Oriflame Tender Care Balm-gül:Çok amaçlı bu ürün vazelin kıvamında.Dudağa,yanağa(allığın kalıcılığını artırmak için),tırnak etlerine,diz ve dirseklere kullanılabiliyor.

YÜZ ÜRÜNLERİ:


Cleocin T:Bence sivilcelere iyi gelen bir ürün.İçerisinde yoğun alkol bulunuyor sadece lokal uygulamak gerekiyor.Eczanelerde satılıyor.Yenisini alma zamanı..
Nivea BB Clean Temizleme Suyu:Pamukla yüzü sildikten sonra yumuşak bir his bırakıyor genel olarak sevdim.
Nivea Canlandırıcı Yüz Temizleme Köpüğü:Bu ürünü çok sevdim özellikle hem temizlemesiyle hem de cildimi germemesiyle kış aylarında tekrar alınacaklar listesine girdi.
Avon Nutra Effects Mattifying Tonik:Ben bir toniğin bu kadar alkollü olmaması gerektiğini düşünüyorum.Bu yüzden tekrar almamayı düşünüyorum.
Avon Göz Makyaj Temizleyici:Bu ürünü seveni de var sevmeyeni de.Pamuğa fazla dökünce göz içine kaçınca göz yakıyor.Göz makyajını çıkarma performansı bana göre ortadan kötüye.Bu yüzden tekrar tercih etmeyeceğim.
Bioderma Sebium Global:Ürünü uzun süre kullananlar etkiler görmüş fakat bendeki tester 5ml olduğundan sadece anlık etkisinden söz edebilirim.Bence anlık olarak karma ve yağlı ciltlerin kullanacağı güzel yağlandırma yapmayan bir nemlendirici.
Solait Güneş Kremi Spf 50:Yapısını çok sevdiğim bir güneş krem oldu çünkü beyaz beyaz iz bırakmıyor ve çabuk emiliyor.İçerisinde minik sim gibi pırıltılar var.Uygun da fiyatı vardı yaza yenisi beklemede.
Cettua AC clear patch ve Agiss siyah nokta bandı:Daha önceki bitenlerimde de vardı severek kullanıyorum.
Garnier Saf ve Temiz Sauna Etkili Kil Maskesi,Oriflame Love Nature Kil Maskesi:İkisini de yüze sürdükten sonra arındırması zor olduğu için sevemedim.
Oriflame Love Nature Salatalık Özlü Jel Maske:Verdiği tazelenmiş ve ferah hissi çok sevdim.Asla yağlı his bırakmıyor.Nemli,temiz ve ferah bir cilt için tekrar alabileceğim bir maske.

RENKLİ KOZMETİK:
XP High Definition Stick Fondöten:Aslında yapısı ve kapatıcılığı çok güzel fakat kokusu bariz kimyasal kokusu olduğu için ve sürdükten sonra da burnuma geldiği için bu ürünü çöpe yolladım malesef.Zaten bir kereden sonra yüzüme sürmeye korktum.
Flormar Soft Touch Fondöten:Bu ürünün yapısı oldukça akışkan ve nemli bitişli,kolay bulaşıyor üstelik rengi bana koyu geldiğinden açık renk fondötenlerimle karıştırıp bitirdim.
Essence Get Big Lashes Maskara:Bu maskara hediye gelmişti.Hiç bana göre değilmiş.Kirpiklerime hiç etkisi olmamış gibiydi.Günlük kullanıp bitirmeye çalıştım.O yüzden bir daha tercih etmeyeceğim.
Farmasi BB+ Krem:Bu BB krem 35 yaş üzeri olduğu için önce annem denedi ve cildinin kırışıklarını ortaya çıkardığını ve kuru geldiğini söyleyince ben de denedim ve Farmasinin diğer meşhur sevdiğimiz BB kreminden daha ince ve aydınlık yapılısı olduğunu gördüm.Fakat kesinlikle yapısının 35yaş üstü olduğu düşünmüyorum.Ha o yaşta cildi çok yağlı olan varsa belki.


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bitenler & Çöpe Gidenler #12

Aradan çok uzun süre geçtiği için yine bitenler dağı oldu :) Başta belirteyim ki upuzun bir yazı:D Benri Duş Jeli Mineral Spa 1000ml : Fiyatı çok uygun olduğu için almıştım.Fakat çok fazla köpürmediği için sevemedim.Bir daha tercih etmem. İpek Saç Kremi : Boyalı saçlar için saça yumuşaklık,kolay tarama ve saç rengini koruma vaat ediyor.Fakat almama neden olan en önemli sebebi kokusu oldu.Normalde gülsuyu vb kokularından pek hoşlanmam fakat bu ürünün gül kokusu harika.Denk gelirseniz bir koklayın derim.Saçı yumuşatmasını da beğendiğim bir ürün oldu. Vatika Sarımsaklı Şampuan: İspanyol sarımsağı içeriyormuş.Ben bu ürünü her kullanışımda gözlerim o kadar çok yandı ki..Kaldı ki yüzüme ve gözüme değdirmemeye özen göstersem dahi kokusunun gözüme gelmesi bile gözümü yakmasına yetti.Bu yüzden bir daha tercih etmeyeceğim.Ha şampuanın özelliğine gelecek olursak benim için sıradandı. Naturway Sarımsaklı Şampuan: Öncelikle ürün kokusuz.Bu ürünü Vatika markasından sonra kullanmıştım ve

Bitenler & Çöpe Gidenler #13

Öncelikle yine dağ gibi bir bitenler olduğu için grup grup yazacağım.Aslında bu yayın 2 bitenler içeriyor son fotoğrafta bu yazıyı yazasıya kadar tekrar bitirmiş olduklarımı da eklemek istedim.Hatta bundan sonra biraz daha çıktı ama neyse onlar da bir sonraki bitenlere kalsın :D BAKIM ÜRÜNLERİ: Garnier Mineral & Nivea & Soft and Gentle Deodorantlar: Bu kadar çok olmalarının sebebi annemle birlikte kullanıyor olmamız.Sonuçta sprey deodorant tene temas etmediği için bir sıkıntı olmuyor.Aralarında bu çok kötü diyebileceğim bir ürün yok fakat en beğendiğimden sıralamak gerekirse1.Nivea 2.Garnier Lekesiz Koruma 3.Garnier Saf&Temiz son sırada Soft Gentle.Soft Gentle olanlar koku olarak yoğun güzel kokuyorlar fakat daha iyileri mevcutken koruma olarak bir daha bunları tercih edeceğimi düşünmüyorum. Oriflame Volare Roll on Deodorant: Parfümünün yanında gelmişti bana.Genellikle roll on kullanacaksam evde olduğum zamanlarda kullanmaya çalışıyorum giysilere leke çıkarmaması

Bitenler&Çöpe Gidenler #14

Tekrar  uzun bir bitenlere merhaba.. SAÇ ÜRÜNLERİ: ELİDOR DOĞANIN ENERJİSİ ŞAMPUAN: Temizlemesi ve kokusu güzeldi fakat kepek sorununa yol açtığı için bir daa alınmayacak :( URBAN BİOTİN&KERATİN ŞAMPUAN: Benim için sıradan özellikte bir şampuan oldu.İyi de kötü de bir etkisi olmadı. YVES ROCHER VOLUME ŞAMPUAN: Bu ürün saçları hacimsiz ve ince telli olanlar için bir harika.Gerçekten de şimdiye kadar denediğim şampuanlar içerisinde hacim etkisi olup kurutmayan en güzel şampuan. PROCSİN ANTİ HAİR LOSS ŞAMPUAN: Bu ürün saç dökülmeleri için fakat öyle bir etkisini göremedim.Sıradan şekilde temizledi özellikle aramam bu ürünü. RESTOREX UZAMA ETKİLİ SAÇ BAKIM SERUMU: Ben saç uzaması etkisi için merak etmiştim fakat herhangi böyle bir etkisi olmadı.Tekrar alınmayacak. ISANA KURU ŞAMPUAN: Bu ürünü nasıl bu kadar övüldü anlamadım.Uygun fiyatlı daha güzel bir sürü kuru şampuan var bence.Bir de ufak boyunu almıştım aynı zamanda o da bitsin tekrar alınmayacak. GLİSS MAGNİ