Ana içeriğe atla

Bitenler&Çöpe Gidenler #14

Tekrar  uzun bir bitenlere merhaba..

SAÇ ÜRÜNLERİ:

ELİDOR DOĞANIN ENERJİSİ ŞAMPUAN:Temizlemesi ve kokusu güzeldi fakat kepek sorununa yol açtığı için bir daa alınmayacak :(
URBAN BİOTİN&KERATİN ŞAMPUAN:Benim için sıradan özellikte bir şampuan oldu.İyi de kötü de bir etkisi olmadı.
YVES ROCHER VOLUME ŞAMPUAN:Bu ürün saçları hacimsiz ve ince telli olanlar için bir harika.Gerçekten de şimdiye kadar denediğim şampuanlar içerisinde hacim etkisi olup kurutmayan en güzel şampuan.
PROCSİN ANTİ HAİR LOSS ŞAMPUAN:Bu ürün saç dökülmeleri için fakat öyle bir etkisini göremedim.Sıradan şekilde temizledi özellikle aramam bu ürünü.
RESTOREX UZAMA ETKİLİ SAÇ BAKIM SERUMU:Ben saç uzaması etkisi için merak etmiştim fakat herhangi böyle bir etkisi olmadı.Tekrar alınmayacak.
ISANA KURU ŞAMPUAN:Bu ürünü nasıl bu kadar övüldü anlamadım.Uygun fiyatlı daha güzel bir sürü kuru şampuan var bence.Bir de ufak boyunu almıştım aynı zamanda o da bitsin tekrar alınmayacak.
GLİSS MAGNİFİCENT STRENGTH SAÇ KREMİ:Yumuşatması güzel bir saç kremiydi.Gliss ürünlerini genel olarak seviyorum.
İNECTO SAÇ KREMİ:Normalde hindistan cevizi kokusunu çok severim ama bu ürünün kokusunu hiç sevemedim.Duşta hindistan cevizinden çok plastiğimsi tuhaf bir kokusu oluyor bence.Birçok kişi seviyor ama ben sevemedim.
AVON ARGAN YAĞLI SERUM:Severek kullandığım uygun fiyatlı bir ürün.Arada denk geldikçe alıyorum.

REVOX AT KUYRUĞU ŞAMPUANI:Temizlemesini ve verdiği hacimi çok sevdim.Saçlarımı gerçekten güçlendirdiğini hissettim.Şu an elimde başka denediğim şampuanlar var fakat sonra tekrar alınacaklarda.
REVOX AT KUYRUĞU SAÇ KREMİ:Bu ürünü şampuanıyla kullandım.Yapısı su gibi hafif ama ona rağmen verdiği yumuşaklık etkisi güzeldi.Normalde saç kremini saç diplerime sürmem ama dikkat ettiğim nokta bu ürün saç diplerine de uygulanabiliyor arkasında özellikle belirtilmiş.Kısacası tekrar alınacak bir ürün.Büyük ihtimalle şampuanıyla birlikte alırım.
SCHWARZKOPF GOT 2B KURU ŞAMPUAN:Hayatımda kullandığım en kötü kuru şampuan olabilir.İsanadan bile kötü bence.Kesinlikle bir daha almam.
CLEAR KADINLARA ÖZEL SAÇ DÖKÜLMELERİNE KARŞI ŞAMPUAN:Öncelikle temizlemesi güzel fakat saç dökülmelerine karşı bir etkisini göremedim.Üstelik kepeğe karşı etkili bir markanın kepek yapması da ilginç geldi.O yüzden tekrar almayacağım..
TONİ&GUY DAMAGE REPAİR MASKE:Kokusu ve verdiği yumuşaklık güzeldi.Tekrar alınabilir.
SHİFFA HOME HİNDİSTAN CEVİZİ YAĞI:Saçları nemsiz olanlar,saçlarına kremler maskeler yetmeyenler gerçekten bakım isteyenler markası farketmeksizin hindistan cevizi yağına bakabilirler.

VÜCUT BAKIM ÜRÜNLERİ:
Avon duş jeli ,Nivea duş jeli, Bee beauty duş jeli,Lancome duş jeli=Hepsini severek kullandım.
Nivea deodorantlar, Garnier deodorant:Annemle birlikte çok severek kullandığımız ürünler.
Listerine Ağız Bakım suyu, Splat ağız bakım suyu:Listerine severek kullanığım marka.Farklı markalar denesem de en son bu markaya geri dönüyorum.Splatı pek sevemedim.
Avon Spreyli Krem:Etkisi çok azdı nemlendirmesi o yüzden tekrar alınmayacak.Hala var mı onu da bilmiyorum zaten.
Axe deodorant:Bu ürünü herhangi bir koku önlemesi vs için değil parfüm gibi kullandım çünkü çok güzel kokuyor.
Oriflame Roll-on cotton dry:Genelde bu tarz ürünleri evde kullanıyorum.Şu an farklı bir çeşidini kullanıyorum.Bu çeşidini tekrar almam kokusunu sevemedim sanırım.
Avon Femme Parfüm:Severek kullandım.Bir tane daha var aynısından ama şu an şişesinin dışı ve adı değişmiş sanırım.
Skinlite Deodorant mendil:Fikir olarak değişik geldi denemek istedim fakat sevemedim.Etkili gelmedi.Mendiller fazlaca yırtılıyor.

YÜZ ÜRÜNLERİ:

AVENE MİSEL SU:Severek kullandım.Yüzümde bıraktığı yumuşak hissi seviyorum.Elimde bir tane daha var fiyat olarak biraz pahalı bu yüzden indirimde denk gelirsem alırım ancak.Özellikle kışın daha çok kuruyan cildime daha iyi oldu.
FARMASİ KAYISILI SOYULABİLEN MASKE:Aldığım ilk andan itibaren hiç sevemedim yoğun bir alkol kokusu var ve hiçbir işe yararını görmedim yarısından fazlası dolu olarak çöpe gidiyor malesef bu ürün.
OTACI GÜLLÜ SU:Tonik olarak kullanmak için aldım.Saf gül suyu değil bu yüzden tekrar alınmayacak.
NEUTROGENA SİYAH NOKTA TEMİZLEYİCİ TONİK:Bu ürün buram buram alkol kokuyor.Yüz ne kadar yağlı olursa olsun bu kadar keskin kokulu alkol içeren bir şeyin yüze sürülmesi doğru değil bence.Yarısını döktüm.
YVES ROCHER ÇİFT FAZLI GÖZ MAKYAJ TEMİZLEYİCİ:Şu ana kadar favori göz makyaj temizleyicim bu oldu harika.Tekrar özellikle indirimlerde alacağım bir ürün.
DERMOKİL KİL MASKESİ:Çok farklı bir özelliğini görmedim tekrar alınacak kadar.
İSANA SİVİLCE JELİ:Hiçbir faydasını göremediğim bir ürün daha.Yarısı duruyor çöpü boyluyor.
YVES ROCHER SEBO VEGETAL YÜZ KREMİ:Yapısı kadife gibi öyle bir his bırakıyor fakat kremi sürdükten hemen sonra cilde makyaj vs yapılamıyor çünkü ciltten pütür pütür ufalanıyor.Ben sevemedim tekrar almam.
AVON ANEW CİLT DÜZGÜNLEŞTİRİCİ TONİKLİ PEDLER:Yine bu ürün de oldukça alkollü olduğu için sevemedim.Herhangi bir etkisini de göremedim.Tekrar almayacağım.

Buraya kadar fazla uzun olduğu için geri kalan bir sonraki bölümde yayınlayacağım..

Yorumlar

  1. Bende Restorex'i saç uzama etkisi için almıştım, fakat beğenmedim. Kaleminize sağlık, blogunuzu takipteyim. :))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bitenler & Çöpe Gidenler #12

Aradan çok uzun süre geçtiği için yine bitenler dağı oldu :) Başta belirteyim ki upuzun bir yazı:D Benri Duş Jeli Mineral Spa 1000ml : Fiyatı çok uygun olduğu için almıştım.Fakat çok fazla köpürmediği için sevemedim.Bir daha tercih etmem. İpek Saç Kremi : Boyalı saçlar için saça yumuşaklık,kolay tarama ve saç rengini koruma vaat ediyor.Fakat almama neden olan en önemli sebebi kokusu oldu.Normalde gülsuyu vb kokularından pek hoşlanmam fakat bu ürünün gül kokusu harika.Denk gelirseniz bir koklayın derim.Saçı yumuşatmasını da beğendiğim bir ürün oldu. Vatika Sarımsaklı Şampuan: İspanyol sarımsağı içeriyormuş.Ben bu ürünü her kullanışımda gözlerim o kadar çok yandı ki..Kaldı ki yüzüme ve gözüme değdirmemeye özen göstersem dahi kokusunun gözüme gelmesi bile gözümü yakmasına yetti.Bu yüzden bir daha tercih etmeyeceğim.Ha şampuanın özelliğine gelecek olursak benim için sıradandı. Naturway Sarımsaklı Şampuan: Öncelikle ürün kokusuz.Bu ürünü Vatika markasından sonra kullanmıştım ve

Bitenler & Çöpe Gidenler #13

Öncelikle yine dağ gibi bir bitenler olduğu için grup grup yazacağım.Aslında bu yayın 2 bitenler içeriyor son fotoğrafta bu yazıyı yazasıya kadar tekrar bitirmiş olduklarımı da eklemek istedim.Hatta bundan sonra biraz daha çıktı ama neyse onlar da bir sonraki bitenlere kalsın :D BAKIM ÜRÜNLERİ: Garnier Mineral & Nivea & Soft and Gentle Deodorantlar: Bu kadar çok olmalarının sebebi annemle birlikte kullanıyor olmamız.Sonuçta sprey deodorant tene temas etmediği için bir sıkıntı olmuyor.Aralarında bu çok kötü diyebileceğim bir ürün yok fakat en beğendiğimden sıralamak gerekirse1.Nivea 2.Garnier Lekesiz Koruma 3.Garnier Saf&Temiz son sırada Soft Gentle.Soft Gentle olanlar koku olarak yoğun güzel kokuyorlar fakat daha iyileri mevcutken koruma olarak bir daha bunları tercih edeceğimi düşünmüyorum. Oriflame Volare Roll on Deodorant: Parfümünün yanında gelmişti bana.Genellikle roll on kullanacaksam evde olduğum zamanlarda kullanmaya çalışıyorum giysilere leke çıkarmaması