Ana içeriğe atla

Bitenler & Çöpe Gidenler #10

Aslında fotoğrafları daha önce çekilmişti ve ürünleri atmıştım.Bu serinin fotoğrafları elimde beklerken yeniden fazlaca ürün birikince bu sefer bitenler 10 ve 11 diye bölmek durumunda kaldım.İlk bitirdiğim bölüm topluca bu şekilde;

SAÇ ÜRÜNLERİ;

Elidor Canlandırıcı Kuru Şampuan:Benim için etkisi diğer boyalı saçlara(kırmızı dışı) göre olanından azdı o yüzden bir daha almam.
Elidor Sağlıklı Uzayan Saçlar-Saç Spreyi:Elimde bir tane daha bulunuyor açıkçası bunu kullandığım zaman iyi mi geldi ya da ortalama bir ürün mü bir türlü karar veremedim çünkü aynı zamanda başka ürünler de kullandığım için karıştı.O yüzden bir tane daha bitirmeyi düşünüyorum.Asla kötü değil fakat 2.şişede emin olduktan sonra yazacağım.
Organix Biotin&Collagen Şampuan:Birçok kişinin memnun olduğu bu şampuan malesef benim saçıma uymadı.Saçlarımı oldukça sertleştirdi.Uzatma vaadi ile almıştım fakat onu da yerine getirmedi.Ayrıca toniği ile birlikte kullanmaya çalıştım fakat toniği yapış yapış yapınca onu kullanmayı bıraktım.Bir de dış kabı o kadar kalın ve sert ki ilk başta doluluktan fark edilmese de sonlarına doğru sıkmak oldukça güç.Bu yüzden bu seriyi bir daha almayacağım fakat markanın kendi saçıma uyan başka bir şampuanını deneyeceğim. 

VÜCUT&BAKIM ÜRÜNLERİ:
Dove İnvisible Dry Deodorant:Çok severek kullandığım bir deodorant.Fakat ilk sıra hala Nivea invisible deodorantın.
Benri Duş Jeli:Elma aramolı idi.Elma kokularını çok sevmeme rağmen bundaki koku fazla yapay geldi hoşuma gitmedi.
Fa Pink Passion Deodorant:Korumasını beğenmedim.Sadece çiçek kokusu güzeldi fakat bunun için de bir daha alacağımı sanmıyorum.
İpana 3 boyutlu Beyazlık Luxe:Bir diş macununu burada paylaşacağım aklıma gelmezdi fakat şu ana kadar dişlerimi bu kadar beyazlatanını görmediğim için burada paylaşma gereği duydum.Şimdi İpananın başka serisini denesem de elimde bundan bir tane daha var ikili set halinde almıştım bunu.Başka denesem de daha iyisini bulana kadar şu an FAVORİ diş macunum oldu.
Avon Simply Because Her:Benim için yaz kokusuydu genç kızların tercih edebileceği tarzda bir koku çiçeksi.
Avon İncandessence Vücut Spreyi:Bu kokunun parfümünü çok sevsem de vücut spreyini sevemedim zorla bitirdim.Farklı kokuyorlar gibi geldi bana.
Parmex Aseton:Severek kullandım gayet güzel çıkarıyor ojeleri.

YÜZ ÜRÜNLERİ:

Garnier Çift Etkili Göz Makyaj Temizleyicisi:Öncelikle abartıldığı kadar değil bana göre.Normal sıradan benim için ne çok iyi  ne çok kötü ortalama bir ürün bence.Sevenleri çok fakat benim favorim değil.
Avon Clearskin Siyah Maske:Benim severek kullandığım bir maske.Ne zaman kullansam o gün yüzümü daha bi severim çünkü yüzümdeki yağı kiri siyah noktayı her şeyi alıp götürür.
La Roche Posay Effaclar Yüz Yıkama Jeli:Severek kullandığım bir üründü.Fakat kış ayı için biraz yüzümü kurutabilir gibi geldi.O yüzden şu an bunu kullanmıyorum.Yazın indirimlerde tekrar yakalarsam alabilirim.
Benri Makyaj Temizleme Mendili:Benim için sıradan bir üründü zaten makyaj temizleme mendillerinden bütün makyajı silip götürmesini beklemiyorum o yüzden mendili sert olmadığı sürece sevmemezlik yapmıyorum.Gün kurtarmaya yarayan ürünler sonuçta mucize beklememek lazım.
Otacı Makyaj Temizleme Suyu:Bana biraz yapış yapış bir his bıraktı gibi bir tane daha denersem daha sağlıklı yorum olacak fakat bu temizleme sularından sonra yüzümü yıkadığım için öyle de olsa benim için farketmiyor. 

DİĞER ÜRÜNLER:

Rituel de Beaute Burun Bandı:Daha önce başka burun bandı kullanmadım ama bunu çok sevdim.Kesinlikle burun kanallarını açarak daha rahat nefes almayı sağlıyor.Grip olduğum zaman da denedim o zaman da işe yaradı fakat önemli nokta doğru yere yerleştirmek.
Topuk Plasterleri:Güzeldi ayağımı rahatlattı.Kış ayında bana lazım olmadığı için yenisi daha sonra alınacak farklı markalar da deneyebilirim fiyatına göre tercih edeceğim.
Rituel de Beaute Isıtıcı Bant:Özel günlerde ağrı çekenler veya soğuktan oldukça etkilenenler için güzel bir ürün.Etkisi uzun süre gidiyor.
Agiss Siyah Nokta Bandı ve Cettua AC Clear Patch:Tekrar alabileceğim severek kullandığım ürünler.Cettuanın sivilceler için olan ürününü daha önce belirtmiştim sivilceyi geçirmiyor.Benim kullanma amacım üzerini koparmamı engellemek.
Garnier BB Krem Klasik:Bu klasik olanı normal veya kuru ciltliler için çünkü cildimde o kadar çok parlama yaptı ki pudrasız kullanamadım.
Nivea Essantial Care:Ben bu ürünü orta halli buldum kendimce.Nemlendirmesi orta derecede fakat dudağa sürünce biraz katı yağ sürmüş hissi yaratıyor.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bitenler & Çöpe Gidenler #12

Aradan çok uzun süre geçtiği için yine bitenler dağı oldu :) Başta belirteyim ki upuzun bir yazı:D Benri Duş Jeli Mineral Spa 1000ml : Fiyatı çok uygun olduğu için almıştım.Fakat çok fazla köpürmediği için sevemedim.Bir daha tercih etmem. İpek Saç Kremi : Boyalı saçlar için saça yumuşaklık,kolay tarama ve saç rengini koruma vaat ediyor.Fakat almama neden olan en önemli sebebi kokusu oldu.Normalde gülsuyu vb kokularından pek hoşlanmam fakat bu ürünün gül kokusu harika.Denk gelirseniz bir koklayın derim.Saçı yumuşatmasını da beğendiğim bir ürün oldu. Vatika Sarımsaklı Şampuan: İspanyol sarımsağı içeriyormuş.Ben bu ürünü her kullanışımda gözlerim o kadar çok yandı ki..Kaldı ki yüzüme ve gözüme değdirmemeye özen göstersem dahi kokusunun gözüme gelmesi bile gözümü yakmasına yetti.Bu yüzden bir daha tercih etmeyeceğim.Ha şampuanın özelliğine gelecek olursak benim için sıradandı. Naturway Sarımsaklı Şampuan: Öncelikle ürün kokusuz.Bu ürünü Vatika markasından sonra kullanmıştım ve

Bitenler & Çöpe Gidenler #13

Öncelikle yine dağ gibi bir bitenler olduğu için grup grup yazacağım.Aslında bu yayın 2 bitenler içeriyor son fotoğrafta bu yazıyı yazasıya kadar tekrar bitirmiş olduklarımı da eklemek istedim.Hatta bundan sonra biraz daha çıktı ama neyse onlar da bir sonraki bitenlere kalsın :D BAKIM ÜRÜNLERİ: Garnier Mineral & Nivea & Soft and Gentle Deodorantlar: Bu kadar çok olmalarının sebebi annemle birlikte kullanıyor olmamız.Sonuçta sprey deodorant tene temas etmediği için bir sıkıntı olmuyor.Aralarında bu çok kötü diyebileceğim bir ürün yok fakat en beğendiğimden sıralamak gerekirse1.Nivea 2.Garnier Lekesiz Koruma 3.Garnier Saf&Temiz son sırada Soft Gentle.Soft Gentle olanlar koku olarak yoğun güzel kokuyorlar fakat daha iyileri mevcutken koruma olarak bir daha bunları tercih edeceğimi düşünmüyorum. Oriflame Volare Roll on Deodorant: Parfümünün yanında gelmişti bana.Genellikle roll on kullanacaksam evde olduğum zamanlarda kullanmaya çalışıyorum giysilere leke çıkarmaması

Bitenler&Çöpe Gidenler #14

Tekrar  uzun bir bitenlere merhaba.. SAÇ ÜRÜNLERİ: ELİDOR DOĞANIN ENERJİSİ ŞAMPUAN: Temizlemesi ve kokusu güzeldi fakat kepek sorununa yol açtığı için bir daa alınmayacak :( URBAN BİOTİN&KERATİN ŞAMPUAN: Benim için sıradan özellikte bir şampuan oldu.İyi de kötü de bir etkisi olmadı. YVES ROCHER VOLUME ŞAMPUAN: Bu ürün saçları hacimsiz ve ince telli olanlar için bir harika.Gerçekten de şimdiye kadar denediğim şampuanlar içerisinde hacim etkisi olup kurutmayan en güzel şampuan. PROCSİN ANTİ HAİR LOSS ŞAMPUAN: Bu ürün saç dökülmeleri için fakat öyle bir etkisini göremedim.Sıradan şekilde temizledi özellikle aramam bu ürünü. RESTOREX UZAMA ETKİLİ SAÇ BAKIM SERUMU: Ben saç uzaması etkisi için merak etmiştim fakat herhangi böyle bir etkisi olmadı.Tekrar alınmayacak. ISANA KURU ŞAMPUAN: Bu ürünü nasıl bu kadar övüldü anlamadım.Uygun fiyatlı daha güzel bir sürü kuru şampuan var bence.Bir de ufak boyunu almıştım aynı zamanda o da bitsin tekrar alınmayacak. GLİSS MAGNİ