Ana içeriğe atla

Bitenler & Çöpe Gidenler #13

Öncelikle yine dağ gibi bir bitenler olduğu için grup grup yazacağım.Aslında bu yayın 2 bitenler içeriyor son fotoğrafta bu yazıyı yazasıya kadar tekrar bitirmiş olduklarımı da eklemek istedim.Hatta bundan sonra biraz daha çıktı ama neyse onlar da bir sonraki bitenlere kalsın :D

BAKIM ÜRÜNLERİ:
Garnier Mineral & Nivea & Soft and Gentle Deodorantlar:Bu kadar çok olmalarının sebebi annemle birlikte kullanıyor olmamız.Sonuçta sprey deodorant tene temas etmediği için bir sıkıntı olmuyor.Aralarında bu çok kötü diyebileceğim bir ürün yok fakat en beğendiğimden sıralamak gerekirse1.Nivea 2.Garnier Lekesiz Koruma 3.Garnier Saf&Temiz son sırada Soft Gentle.Soft Gentle olanlar koku olarak yoğun güzel kokuyorlar fakat daha iyileri mevcutken koruma olarak bir daha bunları tercih edeceğimi düşünmüyorum.
Oriflame Volare Roll on Deodorant:Parfümünün yanında gelmişti bana.Genellikle roll on kullanacaksam evde olduğum zamanlarda kullanmaya çalışıyorum giysilere leke çıkarmaması amacıyla o yüzden bunu da o şekilde kullandım.
Duru Perfume Duş Jeli:Severek kullandım.Ara sıra tekrar alıyorum zaten.
Imperial Leather Vücut köpüğü:Hiç sevemedim.Tam olarak bitiremeden çöpe gidiyor.Gereksiz bir ürün bana göre.Ayrıca annem kullandığında vücudunda kaşıntı oluşturdu.
Avon Çatlak Görünümünü Düzgünleştirici Losyon:Bu tarz şeylerin etkisine inanmıyorum ama ara sıra kullanmadan da edemiyorum :D Düzenli de kullanmadığım için net bir şey söylemek zor.
Yves Rocher Mangolu Duş Jeli:Bu ürün hediye olarak gelmişti.Benim için aşırı mükemmel aşırı şöyle çok farklı diyebileceğim bir ürün değil.Bana kalırsa fiyat olarak yüksek.
Farmasi Keçi Sütlü Vücut Losyonu:Şu an satılıyor mu bu seri emin değilim fakat çok kötü kokuluydu hangi akla hizmet büyük boyunu aldıysam onu da bilmiyorum zar zor bitirdim uzun bir süre zarfında.
Listerine Total Care:Listerine ağız bakım suyu ile özdeşleşmiş bana kalırsa.Bunu da başka çeşidini de tekrar satın alırım.
Oriflame Divine Parfüm:Bu kokuyu ne zaman sıksam bana ıhlamuru anımsattı :D Güzel bir koku fakat alternatif çok olduğundan tekrar almayacağım büyük ihtimal.
SAÇ ÜRÜNLERİ:
Blendax Yıpranmış ve Boyalı Saçlar için Zeytiyağlı Şampuan:Saça dolgunluk vermesini sevdim kurutma yapmadı zeytinyağlı olmasından dolayı sanırım.Sevdiğim bir şampuan oldu tekrar alabilirim
Himalaya Saç Dökülmesine Karşı Proteinli Şampuan:Şampuan temizlemesi olsun verdiği ferahlık etkisi olsun dolgunluk olsun güzeldi fakat saç dökülmesine karşı bir etkisini göremedim.
Yves Rocher Reparation Şampuan:Kokusu çok güzeldi fakat fiyat performans açısından bakarsak bir daha tercih etmeyeceğim bana göre ortalama bir şampuan.
Batiste XXL Volume Kuru Şampuan:Bu ürünün seveni çok ama ben sevemedim umarım başıma taşlar yağmaz :D Evet saçlardaki yağlı görünümü alıyor fakat o kadar çok sert yapıyor ki..Bu özelliği hoşuma gitmedi.Diğer çeşitlerine zaman içinde bakacağım sadece bu çeşidinde mi var yoksa hepsi mi aynı diye bir karşılaştırma yaparım.
Avon Kuru Şampuan:Bu ürünü aslında sevdim saçın yağlı görüntüsünü alırken Batiste gibi sertleştirmiyor kokusu da güzel fakat çok bereketsiz geldi.
Bioblas Sıvı Saç Kremi Boyalı ve Röfleli Saçlar:Saçların karışıklığını açmada güzeldi fakat ben bunun daha önce Cansız ve Mat saçlar için olanını kullanmıştım suyu yeşil renkte onu daha çok beğenmiştim.Alırsam tekrar o çeşidini alırım.
Organix Biotin Collagen Kök Arttırıcı Sprey:Saç derisine tonik gibi sıkılarak kullanılan bu ürünü ben hiç sevemedim malesef yarısına bile gelemeden çöpe gidiyor.Saçlarımın dibini yapış yapış yaptı.
Yves Rocher Parlatıcı Saç Güzellik İksiri:Bu da hediye olarak gelmişti.Kokusu çok güzel.Saçlara gerçekten parlatıcı etki de veriyor.Fakat küçük boyu ve fiyatı açısından indirimlerde tercih edeceğim bir ürün olacak.
John Frieda Full Repair Saç Maskesi:Saçlarımı yumuşacık yapan kokusu hoş severek kullandığım bir maske oldu.Yine bu ürünü de yüksek fiyatından dolayı indirimlerde tercih edeceğim.
Argan Oil Saç Maskesi:Gratislerde satılan bir marka.Saç maskesi gibi değil de etkisinden dolayı daha çok saç kremi gibi sık sık kullandım.
Hask Macademia Oil&Hask Keratin:Yine Gratislerde satılan bu ürünlerden kokusunu yapısını etkisini beğendiğim Keratin olanı idi.Tekrar alabilirim.Küçük olmasına rağmen uzunca bir süre gidiyor.
YÜZ ÜRÜNLERİ:

Herbaderm Göz Altı Kremi:O kadar destan gibi vaatlerine göre etkisi olmayan sıradan bir ürün.Piyasada bu kadar çok ürün varken tekrar almayacağım.
Rival de Loop Hydro Nemlendirici Jel:Bu ürün karma ciltli olmama rağmen kışın yeterli gelmedi.Daha çok bahar veya yaz aylarında kullanabildim.Aslında tekrar tercih edebilirdim verdiği his güzeldi ta ki şu traş losyonu gibi kokusu olmasaydı :(
Nivea Çift Fazlı Göz Makyaj Temizleyici:Şu ana kadar en sevdiğim idi fakat başka marka kullanıyorum şu an ve daha çok sevdim(Yves Rocher Çift Fazlı) o yüzden 2.sıraya yerleşti kendileri:D
Quick FiX Sivilceli Ciltler için Çamur Maskesi:Yine Gratislerde satılan bir marka.Cildi yağdan kirden güzel arındırıyor.Tekrar alabilirim.Yalnız hassas ciltlere fazla bekletmemesini öneririm çünkü ciltte tahriş yapabilir yoğun arındırıcılığı olduğu için.
Garnier Micellar Temizleme Suyu:Severek kullandığım üründü.Şu an başka markalar deniyorum.Bu ürünü Bioderma Temizleme Suyuna muadil gösteriyorlar fakat alakası yok.Bioderma kesinlikle daha iyi temizliyor ve ciltte bıraktığı his daha farklı.Fakat fiyat vs unsurlar girince araya tabi olay değişiyor.
Bioderma Sebium Jel:Ne yaparsam yapayım vazgeçemeyeceğim bir ürün oldu kendileri.Ara sıra başka markalar denesem de daha iyisini bulana kadar en sevdiğim temizleme jeli bu oldu.Temizlerken kurutmadı cildimi ve herhangi sivilce vs yapmıyor.Güzel arındırıyor.Daha ne olsun ki..
MAKYAJ ÜRÜNLERİ:
Flormar Deluxe Multi Powder01:4 renk bulunduran bir üründü.Severek kullandım allık,far,pudra,bronzer yerine.Zamanında 5tl idi.Bu fiyata daha ne olsun ki bence üstelik içinde aynası da var.
Farmasi Soft Focus Fondöten:Rengi bana çok açık geldiği için başka fondötenlerle kullanıp bitirdim.Bu yüzden bitmesi de uzun sürdü.
Benefit Porefessional Baz:Yine burada kafama taşlar yağmayacaksa demek istediğim şey beğenmedim.Peki neden beğenmedim çünkü sen gel hem çok fiyatlı ol hemde flormarın 10-30tl aralığındaki bazlarla aynı işi yap.El insaf tamam silikonlu yapısı olduğundan kadifemsi his bırakıyor ama muadilleri o kadar çok ki.Gereksiz.
Pure Beauty BB Cream:Benim aldığım zamanlar tek tonu vardı yani bu.Yüksek spf içermesi kapatıcılığı vs iyi hoş ama ben bu ürünü yazın asla kullanamıyorum cildimde o kadar iğrenç yağlı bir görüntü oluşturuyor ki aynı zamanda ürün cildimde bir süre sonra kusuyor yani parça parça oluyor.Fakat buna rağmen cildim kurumaya geçtiği zaman bahar ve kış gibi ancak kullanabildim.Fakat onda da bir bb krem olmasına göre cildimde ağırlık yaptığını düşünüyorum.Daha hafif fondötenler var kullandığım ağırlık yapmayan.O yüzden tekrar almayacağım.Malesef bunun da seveni çok ama kendi cildime göre gereksiz bulduğum bir ürün.
XP Dipliner:Kullandığım en kötü eyelinerdi.Kaç kere denedim fakat çöpe gidiyor.Sürdüğünüz yerin üzerine bir daha sürmeye çalışınca alttaki de siliniyor ve kötü bir görüntü oluşturuyor.
Flormar Beyond Curling Maskara:Etkisini ve eksilikliğini sonradan sonradan hissettiğim bir ürün oldu.Kullandığım en güzel etki veren maskaralardan biri idi.Gerek hacim gerekse uzunluk yönünden hoşuma gitti.Fakat tek olumsuz yanı kokusunun biraz tuhaf olması.Yalnız maskara ilk açıldığında çok etkili daha sonra(3-5ay sonra)kurumaya başlarken aynı etki olmuyor.Elimdekiler bitince tekrar alacağım.
Oriflame Maxi Lash Maskara:Fırçası tarak şeklinde güzel bir maskara idi.Fakat herkesin sevmeyeceği bir türden dikkat edilmezse kirpikleri birleştirip tek kirpik yapabiliyor:D
Farmasi Perfect Smile Lipgloss:Şu anda satışta olmadığını tahmin ediyorum.Uzunca bir süre kullanmaya çalışarak kendime eziyet ettim çünkü yapış yapıştı.En sonunda çöpe gidiyor bozulduğu için.
Gold Beauty Makyaj Süngeri:Bu ürünü de hiç sevmedim çünkü hem yumuşak değildi hem de suya tutunca şişmiyordu.Ayrıca üzeri sanki pul pul döküldü.Şimdiye kadarki hiçbir marka süngerde böyle bir şeyle karşılaşmadım.

Kırmızı olan Oriflame maskara
Kum saati gibi şekli olan Flormar 
Benri Oje Kurutucu:Hiçbir etkisini göremedim.Bir daha almam.
UNİ Makyaj Temizleme Mendili:Gerek ıslaklığı gerek makyajı temizlemesi yüzü yumuşatması güzeldi.Tekrar alındı bile.Sevdim bu ürünü bir makyaj temizleme mendiline göre gayet iyidi.
Stop Ever Lady Comfort:Özel günler için ısıtıcı pratik bir üründü.Tekrar tercih ederim.
Garnier BB Krem Karma Ciltler için:Bu ürünü daha önce kullanıp bitirmiştim fakat tekrar kullandığımda ne kadar da güzel olduğunu hatırladım.Elimdekiler bitince bu üründen alacağım.

Bu da son bitenlerim;

Restorex Şampuan:Saçları uzatma etkisi var.Ama başka şampuanlarla desteklemek gerekiyor bakım olarak.Ben bu ürünü yağ bakımı yaptığım zaman arındırmak için kullandım.
Avon Duş jeli:Evimize Duru markasından sonra en sık giren markadır.
Naturway Sarımsaklı Şampuan:Severek kullandığım bebek saçı çıkaran saç dökülmemi azaltan bir şampuan.Başka markalar denesem de bunu kullanmayı seviyorum.
Garnier Termal Koruma Deodorant:72 saat denemedim ama uzun süre koruduğu kesin.
Avon İnstant Repair Sprey:Gereksiz bir üründü olmasa da olur pek etkisini de göremedim.
Rival de loop Oje kurutucu Sprey:Sevmedim bu da işlevini yerine getirmeyen bir üründü.
Yves Rocher Exceptional Serum:Bu ürünü de sevemedim.Malesef hiçbir etkisi olmadı.
Nivea Canladırıcı Temizleme Jeli:Uygun fiyatlı beni üzmeyen bir temizleme jeli oldu.Tekrar alınabilir.
Nip Fab Scrub:Tanecikleri çok sertti bana göre tahriş ediciydi.O yüzden vücutta kullanıp bitirdim.Tekrar almam.
HC Ovex Saç maskesi:Bu ürünler alışverişim sırasında hediye olarak gönderilmişti.Güzel yumuşattı fakat ben fiyat olarak fazla buldum.Kendim özellikle almam.Ha kötü değil fakat piyasada birçok ürün varken bu fiyat fazla geldi bana.
Benri Koyu renkler için aseton:Koyu renkleri çıkarması başarılıydı.Tekrar alındı bile.
Deborah Çift Fazlı Göz Makyaj Temizleyici:Hiç sevemedim bu ürünü de.Gözlerimi çok yaktı ve makyajı çıkarmada başarılı değildi.
Kalyon&Yves Rocher Sertleştirici cila:Tırnaklarım çok kırıldığı için iki ürünü de sonuna kadar denedim fakat en başarılı ve etkili olan Yves Rocher idi.Kalyon pek de etkili olmadığını anladım.





Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bitenler & Çöpe Gidenler #12

Aradan çok uzun süre geçtiği için yine bitenler dağı oldu :) Başta belirteyim ki upuzun bir yazı:D Benri Duş Jeli Mineral Spa 1000ml : Fiyatı çok uygun olduğu için almıştım.Fakat çok fazla köpürmediği için sevemedim.Bir daha tercih etmem. İpek Saç Kremi : Boyalı saçlar için saça yumuşaklık,kolay tarama ve saç rengini koruma vaat ediyor.Fakat almama neden olan en önemli sebebi kokusu oldu.Normalde gülsuyu vb kokularından pek hoşlanmam fakat bu ürünün gül kokusu harika.Denk gelirseniz bir koklayın derim.Saçı yumuşatmasını da beğendiğim bir ürün oldu. Vatika Sarımsaklı Şampuan: İspanyol sarımsağı içeriyormuş.Ben bu ürünü her kullanışımda gözlerim o kadar çok yandı ki..Kaldı ki yüzüme ve gözüme değdirmemeye özen göstersem dahi kokusunun gözüme gelmesi bile gözümü yakmasına yetti.Bu yüzden bir daha tercih etmeyeceğim.Ha şampuanın özelliğine gelecek olursak benim için sıradandı. Naturway Sarımsaklı Şampuan: Öncelikle ürün kokusuz.Bu ürünü Vatika markasından sonra kullanmıştım ve

Bitenler&Çöpe Gidenler #14

Tekrar  uzun bir bitenlere merhaba.. SAÇ ÜRÜNLERİ: ELİDOR DOĞANIN ENERJİSİ ŞAMPUAN: Temizlemesi ve kokusu güzeldi fakat kepek sorununa yol açtığı için bir daa alınmayacak :( URBAN BİOTİN&KERATİN ŞAMPUAN: Benim için sıradan özellikte bir şampuan oldu.İyi de kötü de bir etkisi olmadı. YVES ROCHER VOLUME ŞAMPUAN: Bu ürün saçları hacimsiz ve ince telli olanlar için bir harika.Gerçekten de şimdiye kadar denediğim şampuanlar içerisinde hacim etkisi olup kurutmayan en güzel şampuan. PROCSİN ANTİ HAİR LOSS ŞAMPUAN: Bu ürün saç dökülmeleri için fakat öyle bir etkisini göremedim.Sıradan şekilde temizledi özellikle aramam bu ürünü. RESTOREX UZAMA ETKİLİ SAÇ BAKIM SERUMU: Ben saç uzaması etkisi için merak etmiştim fakat herhangi böyle bir etkisi olmadı.Tekrar alınmayacak. ISANA KURU ŞAMPUAN: Bu ürünü nasıl bu kadar övüldü anlamadım.Uygun fiyatlı daha güzel bir sürü kuru şampuan var bence.Bir de ufak boyunu almıştım aynı zamanda o da bitsin tekrar alınmayacak. GLİSS MAGNİ