Ana içeriğe atla

Bitenler & Çöpe Gidenler #12

Aradan çok uzun süre geçtiği için yine bitenler dağı oldu :) Başta belirteyim ki upuzun bir yazı:D

Benri Duş Jeli Mineral Spa 1000ml :Fiyatı çok uygun olduğu için almıştım.Fakat çok fazla köpürmediği için sevemedim.Bir daha tercih etmem.
İpek Saç Kremi :Boyalı saçlar için saça yumuşaklık,kolay tarama ve saç rengini koruma vaat ediyor.Fakat almama neden olan en önemli sebebi kokusu oldu.Normalde gülsuyu vb kokularından pek hoşlanmam fakat bu ürünün gül kokusu harika.Denk gelirseniz bir koklayın derim.Saçı yumuşatmasını da beğendiğim bir ürün oldu.
Vatika Sarımsaklı Şampuan:İspanyol sarımsağı içeriyormuş.Ben bu ürünü her kullanışımda gözlerim o kadar çok yandı ki..Kaldı ki yüzüme ve gözüme değdirmemeye özen göstersem dahi kokusunun gözüme gelmesi bile gözümü yakmasına yetti.Bu yüzden bir daha tercih etmeyeceğim.Ha şampuanın özelliğine gelecek olursak benim için sıradandı.
Naturway Sarımsaklı Şampuan:Öncelikle ürün kokusuz.Bu ürünü Vatika markasından sonra kullanmıştım ve arada dağlar kadar fark var kesinlikle.Saç dökülmemi yarı yarıya azalttı.
Watsons Treatment Wax(Argan Yağlı):500ml kocaman bir kutuda olduğu için bitirmek hiç de kolay olmadı.Ben bu ürünü saç maskesi olarak değil saç kremi gibi kullandım çünkü maske gibi kullanmalık yoğun waoov bir etkisi yok.Üstelik bu ürünü saç dibime kullanmadığım halde saçlarımı döktüğünü farkettim fakat biraz geç oldu bunu fark etmem.Şimdiye kadar saç dibine sürülmeyen şey saç mı döker diye düşünürdüm fakat öyle değilmiş :( Bir daha alınmayacaklar arasına girdi.
Arıca Tatlı Badem Yağı:Aktardan almıştım fakat uzun sürede ve düzensiz kullandığım için saçtaki etkisini göremedim.Fakat kaşlarımda bir hafta boyunca gece yatmadan sürdüm ve etkisini gördüm kaşımdaki boşlukların dolmaya başladığını gördüm.Herhangi bir tatlı badem yağı almaya devam edeceğim.
Superdrug Style Expertise Anti Frizz Serum:Bu ürünü de çok uygun olduğu için almıştım yanlış hatırlamıyorsam 3tl gibi bir fiyatı vardı.Severek de kullandım.Ben saçlarım kuruyken saç uçlarıma kullandım saçtaki kabarık ve elektriklenmiş görüntüyü almak için.Elimde bir adet daha var onu da kullandıktan sonra denk gelirsem tekrar alacağım bir ürün.
Orfilame Strength Fortifier Scalp Tonic:Bu saç toniği ıslak saça uygulanıyor.Saçıma güç versin diyerek almıştım ama gereksiz bir ürünmüş.Hiçbir şeye faydası olmadı.Sadece kokusu hoş.
Lee Stafford Breaking Hair Spray:Kırılma karşıtı saç açıcı sprey işlem görmüş dolaşık saçlar diyor üzerinde.Bu yazıyı görür görmez evet tam da bunu istiyorum dedim ve aldım fakat sonuç hüsran hiç bir gram bile etkisi yok.
Dax Supergro :Bunu bayağı bir önce almıştım saçları hızlı uzatıyor diye.Bir öyle denedim bir böyle denedim olmadı.Bir türlü yıldızımız barışmadı.Seveni çok fazla yarar sağlayan bir çok kişi var ama bana yarardan çok zarar sağladı.Saç dibime ne zaman sürüp bekletsem yıkama sırasında fazla fazla saçlarım döküldü.Ben de bu ürünü saç uçlarıma sürüp yıkadım.Bu şekilde kullandığımda güzel parlak görüntü sağladı fakat bunu birçok ürün sağlıyor zaten.O yüzden tekrar almayacağım.
Dove ve Nivea Deodorantlar:Yine bitenlerdeler en favorim tabi ki nivea.
Jade Deodorant ve Victoria Secret Vücut Spreyi:Kokularını beğenerek almama rağmen sıkıldım.VS çok şekerli geldi sonradan bir de bayağı büyüktü uzun zamanda bitti.
Splat Ağız Bakım Köpüğü:Bence vaktinin büyük bölümü dışarıda geçenler için çok ideal ve pratik bir ürün.Diş fırçalama kadar etkili olmasa da ona yakın bir sonuç veriyor.
Gülşah Oje Kurutucu Sprey:Hiç bir işe yaramadı.Sevmedim almam.
Dalan dOlive El Kremi:Zeytinyağlı kokusuna yapısına bayılıyorum.Bu elimdeki yapısı biraz hafif olanı bir de yoğun olan çeşidi var onu sevemedim yoğunluğundan dolayı.
Flormar Zeytinyağlı El Kremi:Zeytinyağlı olmasına rağmen kokusu Dalandan biraz daha farklı.Bunun da kıvamını beğendim.Çabuk emiliyor.
Şelale Gül Suyu:Annemle beraber ortaklaşa kullanıyoruz tonik olarak.Şu an farklı marka kullanıyorum ama tekrar bu markayı alabilirim.
Bebak Acı Badem Sütü:Ben bu ürünü göz makyajı temizlemek için kullanıyordum.Küçük boy olmasına rağmen oldukça bereketli bir ürün.Temizlemesi de benim için yeterli.Özellikle göz çevresini nemlendirdiği için de hoşuma gitti.Bazı kişiler kokusunu beğenmiyor fakat ben değişik bulduğum için seviyorum bile diyebilirim kokusu için.(Şu an çift fazlı neutrogena kullanıyorum fakat bu daha iyi)
Bioderma Sensibio Foaming Gel:Hassas ve kuru ciltler için bir üründü.Deneme boyu olduğu için kısa süreli kullandım.Yüzünüzü yıkadığınız zaman nem ve yumuşaklık veriyor.Kuru ciltli olanlar bir bakmalı.Ben şu an kendi cildime uygun karma ciltler için olanını kullanıyorum ve çok memnunum.
Diadermine Parlamayı Gideren Nemlendirici Krem:Yüzümde sivilceye sebep olmayan severek kullandığım bir krem.Bir kere öyle vıcık vıcık bir his yaratmıyor.Ben bu ürünü bir önceki yaz açmıştım yazın sevdim fakat kışın yetersiz geldi.Tekrar yaz ayı için kullanabilirim.
Bioderma Hydrabio Gel Creme:Bu ürün karma ciltli olmama rağmen çok severek kullandım özellikle makyaj altına çok güzel bir ten sağlıyor deneme boyuydu ama kış ayında kullanmak için büyük boyunu almayı düşünüyorum.
Bioderma Sensibio Ar:Kızarıklara yönelik bir krem ürün ama deneme boyunu kullandım etkisi de olmadı kötü bir etkisi de olmadı.
Bioderma Sensibio h2o:Herkesten o kadar çok övgüsünü duyuyordum ki nihayet deneme fırsatını buldum ve övüldüğü kadar varmış.Ne garnier ne başka misel su hiçbirisine benzemiyor ve bence çok güzel temizliyor.
Gold Beauty ve Yves Rocher Makyaj Süngeri:Aslında Yves Rocheri bir önceki bitenlerde yer alması gerekiyordu fakat yeni buldum fotoğraf çekmek için.Çok severek kullandım Yves Rocheri ilk süngerim buydu uzun süre de gitti banaDiğer Gold Beauty ise hiç sevmedim üzeri koparak dökülmeye başladı sert ve suda şişmiyor.Şu an elimde bir tane daha Gold Beauty var fakat o da aynı şekilde sert ve şişmiyor.




Collezione Jasmine Parfüm,Dp D19 Parfüm,Farmasi Sensational Parfüm,Oriflame Volare Forever Parfüm:En sevdiğim Collezione ve Oriflame oldu.Collezione kremsi hafiflikte.
Note Detox Protect Fondöten:Yapısını çok sevdim fotoğraflarda güzel çıkıyor.Fakat bir ton açık kaldığı için başka fondötenlerle karıştırıp bitirdim.Kapatıcılığı orta.
Note Luminous Silk Cream Powder:Fondöten ve pudra bir arada ürün.Kapatıcılığı oldukça yüksek bir ürün severek kullandım.
İsana Young 2in1 Kompakt Pudra:Yapısı incecikti gayet uygun fiyatlı ve güzeldi denk gelirsem tekrar alırım(Şu an yaşadığım şehirde Rossman olmadığı için)
Maybelline Masterprecise Eyeliner:Kullanımı oldukça kolay siyahlığı güzel.Fakat şu an başka bir maybelline ürünü kullanıyorum onu daha çok beğendim.Yazısı sonraya gelecek..
Alix Avien Volume Plus Maskara:Benim için sıradan bir maskaraydı.Hacim diyor ama hacim etkisini pek göremedim.Çok fazla da uzatmayınca benim için günlük bir daha alınmayacaklar arasına girdi.Çünkü ben maskarada çarpıcı görünüm sevenlerdenim.
Rimmel Kate 104 Ruj:Benim ruj bitirmem nadirdir.O yüzden bi ruju bitirdiysem onu gerçekten çok sevmişimdir.Bu da öyleydi!
Farmasi Metalik Eyeliner:Hediye gelmişti bu ürün.Bu kadar kullandığıma şükür.Yapısı bozulmaya yüz tuttu.
İsana Med Makyaj Temizleme Mendili:Diğer kullandığım mendillere benzemiyor.Gerçekten güzel temizliyor.Göz makyajını bile güzel çıkarıyor.Cildi hırpalamıyor.
Rituel de Beaute Burun Bandı:Burnu güzel bir şekilde açıp rahat nefes almayı sağlıyor.Fiyat açısından da diğerlerine göre gayet uygun.E daha ne olsun.
Cosmed Day to Day Moisturizing Vanilla Mask:Vanilyalı nem maskesi.Denebunu kutumdan çıkmıştı.Ben karma cilt tipine sahip biri olarak anca memnun kaldım.Kuru ciltlere etki etmeyeceğini düşünüyorum.Benim özellikle para verip alacağım bir ürün değil sıradandı.
Laction Kırışıklıklara Karşı Maske:İçerisinde 3çift yani 6 adet bulunuyor.Her hafta 1 tane kullanıp toplam 3haftada bitiyor.Benim yaşımdan ötürü derin kırışıklığım olmasada uyku düzenimin bozulduğu göz altımı biraz daha kötü hissettiğim zaman uyguladım özellikle.Kullanırken verdiği nem güzeldi fakat tabiki de kalıcılık beklememek gerek :) İndirimde denk gelirse alırım tekrar.
Pierre F Nazik Soyucu Temizleyici:İçeriğinde A vitamini olan bir ürün.Kokusu bildiğiniz pişmemiş limonlu kek gibi kokuyor harika :D iştah açıcı.Ben kullandığım süre boyunca sevdim büyük boyunu bulursam alırım.
Otacı Makyaj Temizleme Suyu:Daha önce bir tane tester denemiştim.Ve evet tekrar da deneyince emin oldum.Yapış yapış bir his bırakıyor.Her ne kadar sonrasında yüzümü yıkasam da tercihim bu üründen yana olmayacak.
Otacı Tester Şampuanlar:Bir tanesi Keratin Arginine zayıf ve yıpranmış saçlar için,diğeri Dökülmeye karşı ince telli saçlar için.Tabiki bir kullanımda kesin kanıya varılması zor fakat içlerinden Keratin olanın büyük boyunu alacağım sanırım.
SNP Su samuru maske:Şekili dışında bence hiçbir albenisi yok :) bir daha tercih etmeyeceğim.
Agiss ve Rituel de Beaute Burun Bantları:Benim tercihim Agiss fakat annemin tercihi Rituel de Beaute.Ciltten cilde farklılık gösteriyor sanırım bu yüzden birinden memnun kalmazsanız diğerini mutlaka deneyin derim.

Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bitenler & Çöpe Gidenler #13

Öncelikle yine dağ gibi bir bitenler olduğu için grup grup yazacağım.Aslında bu yayın 2 bitenler içeriyor son fotoğrafta bu yazıyı yazasıya kadar tekrar bitirmiş olduklarımı da eklemek istedim.Hatta bundan sonra biraz daha çıktı ama neyse onlar da bir sonraki bitenlere kalsın :D BAKIM ÜRÜNLERİ: Garnier Mineral & Nivea & Soft and Gentle Deodorantlar: Bu kadar çok olmalarının sebebi annemle birlikte kullanıyor olmamız.Sonuçta sprey deodorant tene temas etmediği için bir sıkıntı olmuyor.Aralarında bu çok kötü diyebileceğim bir ürün yok fakat en beğendiğimden sıralamak gerekirse1.Nivea 2.Garnier Lekesiz Koruma 3.Garnier Saf&Temiz son sırada Soft Gentle.Soft Gentle olanlar koku olarak yoğun güzel kokuyorlar fakat daha iyileri mevcutken koruma olarak bir daha bunları tercih edeceğimi düşünmüyorum. Oriflame Volare Roll on Deodorant: Parfümünün yanında gelmişti bana.Genellikle roll on kullanacaksam evde olduğum zamanlarda kullanmaya çalışıyorum giysilere leke çıkarmaması

Bitenler&Çöpe Gidenler #14

Tekrar  uzun bir bitenlere merhaba.. SAÇ ÜRÜNLERİ: ELİDOR DOĞANIN ENERJİSİ ŞAMPUAN: Temizlemesi ve kokusu güzeldi fakat kepek sorununa yol açtığı için bir daa alınmayacak :( URBAN BİOTİN&KERATİN ŞAMPUAN: Benim için sıradan özellikte bir şampuan oldu.İyi de kötü de bir etkisi olmadı. YVES ROCHER VOLUME ŞAMPUAN: Bu ürün saçları hacimsiz ve ince telli olanlar için bir harika.Gerçekten de şimdiye kadar denediğim şampuanlar içerisinde hacim etkisi olup kurutmayan en güzel şampuan. PROCSİN ANTİ HAİR LOSS ŞAMPUAN: Bu ürün saç dökülmeleri için fakat öyle bir etkisini göremedim.Sıradan şekilde temizledi özellikle aramam bu ürünü. RESTOREX UZAMA ETKİLİ SAÇ BAKIM SERUMU: Ben saç uzaması etkisi için merak etmiştim fakat herhangi böyle bir etkisi olmadı.Tekrar alınmayacak. ISANA KURU ŞAMPUAN: Bu ürünü nasıl bu kadar övüldü anlamadım.Uygun fiyatlı daha güzel bir sürü kuru şampuan var bence.Bir de ufak boyunu almıştım aynı zamanda o da bitsin tekrar alınmayacak. GLİSS MAGNİ