Ana içeriğe atla

Bitenler & Çöpe Gidenler #8

Şu sıra kpss sürecinde olduğum için çok fazla buralara vakit ayıramıyorum malum süre de yaklaşıyor.Hem bu yüzden hem bitenler yazısı yazmayı daha çok sevdiğimden yazmaya karar verdim.Yine oldukça fazlalar :D (Telefonumun artık vadesi dolduğu için fotoğraflar tost makinesiyle çekmiş edasında)
Önce şöyle toplu bir görelim:

Saç Ürünleri:

Morfose Shake İt Fön Suyu:Kokusuyla ünlü olan bu ürün mis gibi milkshake kokuyor ve kokusu saçta kalıyor.İlk başta çok sevmiştim milkshake kokulu diye fakat uzun vadede kullanınca o kadar da harika bulunmaz bir ürün diyemeyeceğim çünkü daha iyilerini kullandım(saç taramayı kolaylaştırma özelliği bakımından)Bir de bunun köpük formunda olanı var onları da merak ediyorum o da bu şekilde milkshake kokuyor.Bu ürün yerine başka ürünler denemeyi tercih edeceğim.

Elidor Boyalı Saçlar İçin Kuru Şampuan:Kokusu en azından(bana göre)Benri gibi kötü değil hatta hoş kokulu.Tabikide bütün kuru şampuanlarda olduğu gibi önce beyazlıyor sonra onu dağıtıyorsunuz 2dklık pratik ürün.Beyazlık Benridekinden daha az.Bence gayet başarılı.Şu an dışı pembe olan yani normal saçlar için kullanıyorum burdan ip ucu da veriyim bunun kadar iyi bulmadım etkisi daha az geldi bana bir kaç tane daha var aklımda yine bu çeşidini alabilirim.

Elidor Sağlıklı Uzayan Saçlar Şampuan:Açıkçası küçük boy olduğu için ve saçlarım uzun olduğu için çabuk bitti bu yüzden uzama özelliği konusunda bir şey diyemeyeceğim fakat normalde saçlarımı 2kere yıkarken bununla tek sefer yıkamam yetti temizlik hissini verdi.Herhangi bir olumsuz özelliğini kullandığım süre içinde görmedim fakat uzun müddet kullanınca olur mu orasını da bilemiyorum.

 Le Soleil Güneş Görmeyen Saçlar İçin Şampuan:Bendeki kuru ve boyalı saçlar için olanı.Bu şampuana tek kelime ile bayıldım o kadar yumuşak yaptı ki saçlarımı saç kremi bile kullanmama gerek kalmadı.Keçeleşmiş saç uçlarımı da kendine getirdi.Çok fazla köpürmüyor ki bu da kötü değil aksine iyi bir içeriğinin olduğunun göstergesi.Yakın zamanda daha ayrıntılı yazısı gelecek.Büyük boyunu kesinlikle alacağım.Şu an elimdeki stokları bitirmeye çalışıyorum:)

Avon Argan Yağlı Serum;Fiyat performans açısından ara sıra dönüp dolaşıp aldığım doğrudur.Severek kullanıyorum.

Vücut Ürünleri:

Nivea Vücut Şampuanı(Beyaz Manolya):Bu çeşidini annem çok beğendi.Vücut kuruluğundan şikayeti vardı çok yumuşak bir etki bıraktığını kuruluğunun azaldığını söyledi.
Nivea Vücut Şampuanı(Creme care):Bu da benim sevdiğim çeşidi oldu.Ben de bu çeşidinin verdiği yumuşaklığı çok sevdim.Gerçekten kremlenmiş kadar yumuşaklık verdi.(Bu arada annemle ikisini de kullandık)

8x4 Pure deodorant:Genelde bunu kokusu için dıştan kıyafetlerimin üzerine sıktım.Kol altına da denedim fakat etkisiz.Migros indiriminden uygun fiyata almıştım.Başka çeşitlerini yine alacağım.
Fa Sport İnvisible Power:Bana etkisiz geldi yani çok kısa süre koruma sağlıyor yaz ayını düşünürsek demek ki hiç korumayacak.Bu yüzden bir daha tercih etmeyeceğim.

Avon Foot Works Ayak ve Ayakkabı Spreyi:Kokusu o kadar ferah ki çok sevdim.Ayaklarımda ya da ayakkabılarımda koku ter olmuyor fakat yine de ferah ve temiz kokmasını sağlıyor.Bir de Rossmannda gördüm buna benzer uygun fiyatlı onu da deneyip karar vereceğim bir daha alıp almayacağıma.

Avon Solitions Body Sculptng:Bu tarz ürünleri sadece krem niyetine kullanıyorum çok bir şey beklememek gerekiyor sonuçta spor yapmayıp sadece kremi süreyim vücudum toparlansın ya da selülit görünümü azalsın diye beklemek yanlış olur.

Nivea El ve Tırnak Kremi:Çok sevdim bunu da bir Migros indiriminden almıştım.Hızlı emilmesi yapış yapış his vermemesi ve hoş kokusuyla tekrar alınacaklar listesinde.

Yüz Ürünleri:


Flormar Göz Makyajı Temizleyici Pedler:Çok hafif makyaj yaptığımda kurtarıcı olarak iş yaptılar.Suya dayanıklı maskarayı zor çıkarıyor ama ben günlük olarak suya dayanıklı pek tercih etmiyorum zaten ve çok sık eyeliner çekmiyorum.Bu tarz hafif makyaja göre değerlendirince doğal olarak beğendim ve pratik buldum.

Flormar Advice 3in1 Cleansing Gel System:İçinde büyük büyük peeling tanecikli bir jeldi.Ben pek sevemedim yüz için aşırı büyük tanecikleri ve sertti.Bu yüzden ben de vücut için kullandım.Bir daha almam.

Rival de Loop Hyaluron Booster (Serum):Bir ara instagramda çok popüler olmuştu ve merak edip aldım.Cildim karma olmasına rağmen hiç bir sorun çıkarmadı t bölgem yağlı ve daha çok yağlanmasına neden olmadı aksine çok güzel nemlendirip yağlanmasını geciktirdi.Çok sevdim özellikle indirim dönemlerinden faydalanıp çok uygun fiyatlara bulmak mümkün.Ayrıntılı yazı gelecek ayrıca.

PureDerm Pore Cleansing Pad: Tek kullanımlık bir ped.Ben çok faydalı bulmadım.Tamam kalıntıları iyi temizliyor ama başka şeyler de temizliyor.Ancak bir yere giderken yanına atmalık olabilir.

Oriflame Pure Skin Sivilce Lekeleri Kapatıcı Krem:Bu sonunu getiremeden çöpe gidenlerden.Hiç bir işe yaramayan bir ürün(bence).

Makyaj Ürünleri:

Oriflame BB Krem:Dışı şu an değişmiş olabilir tam emin değilim.Ürün kesinlikle kuru-karma ciltlere uygun çünkü parlaklık canlılık veriyor.Kapatıcılığı bir bb kreme göre gayet yeterli.Dağıtılması güzel.

Farmasi BB Pudra:Severek kullandım.Ciltte pul pul durmuyor ve güzel de bir kapatıcılığı vardı yani pürüzsüzleştirmesi.Fakat yeni arayışlar peşindeyim.

Farmasi Tırnak Sertleştirici:Tırnak sertleştirmesi güzeldi.Sürdüğüm zamanlar kırılması azaldı.Şu an kalyon kullanıyorum bakalım..
Flormar Oje:Ömrü doldu artık yapısı kötüleşti bu yüzden çöpe..

Alterra 06 lovely ruj:Sevdiğim bir rujdu yumuşak nemli bitişli bu yüzden kısa süre dudakta kalıyor.

Diğer:
Benri Kare Pamuk:Yüz makyajını temizlemek için çok ideal boyuttaydı ve dağılmıyordu.İndirim döneminde almıştım fakat giderek fiyatları artıyor bu yüzden yeni arayışlara gireceğim.

Watsons Pamuk:Yapıları çok yumuşaktı bu yüzden kenarları da dikişsiz olduğu için çabuk dağılıyor fakat hassas olan gözleri temizlemek için bence daha uygun.

Yorumlar

  1. Lesolein şampuan benim de favorim oldu canim çok memnunum rivaldeloop serumları da indirim de deneyecegim

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bitenler & Çöpe Gidenler #12

Aradan çok uzun süre geçtiği için yine bitenler dağı oldu :) Başta belirteyim ki upuzun bir yazı:D Benri Duş Jeli Mineral Spa 1000ml : Fiyatı çok uygun olduğu için almıştım.Fakat çok fazla köpürmediği için sevemedim.Bir daha tercih etmem. İpek Saç Kremi : Boyalı saçlar için saça yumuşaklık,kolay tarama ve saç rengini koruma vaat ediyor.Fakat almama neden olan en önemli sebebi kokusu oldu.Normalde gülsuyu vb kokularından pek hoşlanmam fakat bu ürünün gül kokusu harika.Denk gelirseniz bir koklayın derim.Saçı yumuşatmasını da beğendiğim bir ürün oldu. Vatika Sarımsaklı Şampuan: İspanyol sarımsağı içeriyormuş.Ben bu ürünü her kullanışımda gözlerim o kadar çok yandı ki..Kaldı ki yüzüme ve gözüme değdirmemeye özen göstersem dahi kokusunun gözüme gelmesi bile gözümü yakmasına yetti.Bu yüzden bir daha tercih etmeyeceğim.Ha şampuanın özelliğine gelecek olursak benim için sıradandı. Naturway Sarımsaklı Şampuan: Öncelikle ürün kokusuz.Bu ürünü Vatika markasından sonra kullanmıştım ve

Bitenler & Çöpe Gidenler #13

Öncelikle yine dağ gibi bir bitenler olduğu için grup grup yazacağım.Aslında bu yayın 2 bitenler içeriyor son fotoğrafta bu yazıyı yazasıya kadar tekrar bitirmiş olduklarımı da eklemek istedim.Hatta bundan sonra biraz daha çıktı ama neyse onlar da bir sonraki bitenlere kalsın :D BAKIM ÜRÜNLERİ: Garnier Mineral & Nivea & Soft and Gentle Deodorantlar: Bu kadar çok olmalarının sebebi annemle birlikte kullanıyor olmamız.Sonuçta sprey deodorant tene temas etmediği için bir sıkıntı olmuyor.Aralarında bu çok kötü diyebileceğim bir ürün yok fakat en beğendiğimden sıralamak gerekirse1.Nivea 2.Garnier Lekesiz Koruma 3.Garnier Saf&Temiz son sırada Soft Gentle.Soft Gentle olanlar koku olarak yoğun güzel kokuyorlar fakat daha iyileri mevcutken koruma olarak bir daha bunları tercih edeceğimi düşünmüyorum. Oriflame Volare Roll on Deodorant: Parfümünün yanında gelmişti bana.Genellikle roll on kullanacaksam evde olduğum zamanlarda kullanmaya çalışıyorum giysilere leke çıkarmaması

Bitenler&Çöpe Gidenler #14

Tekrar  uzun bir bitenlere merhaba.. SAÇ ÜRÜNLERİ: ELİDOR DOĞANIN ENERJİSİ ŞAMPUAN: Temizlemesi ve kokusu güzeldi fakat kepek sorununa yol açtığı için bir daa alınmayacak :( URBAN BİOTİN&KERATİN ŞAMPUAN: Benim için sıradan özellikte bir şampuan oldu.İyi de kötü de bir etkisi olmadı. YVES ROCHER VOLUME ŞAMPUAN: Bu ürün saçları hacimsiz ve ince telli olanlar için bir harika.Gerçekten de şimdiye kadar denediğim şampuanlar içerisinde hacim etkisi olup kurutmayan en güzel şampuan. PROCSİN ANTİ HAİR LOSS ŞAMPUAN: Bu ürün saç dökülmeleri için fakat öyle bir etkisini göremedim.Sıradan şekilde temizledi özellikle aramam bu ürünü. RESTOREX UZAMA ETKİLİ SAÇ BAKIM SERUMU: Ben saç uzaması etkisi için merak etmiştim fakat herhangi böyle bir etkisi olmadı.Tekrar alınmayacak. ISANA KURU ŞAMPUAN: Bu ürünü nasıl bu kadar övüldü anlamadım.Uygun fiyatlı daha güzel bir sürü kuru şampuan var bence.Bir de ufak boyunu almıştım aynı zamanda o da bitsin tekrar alınmayacak. GLİSS MAGNİ