Ana içeriğe atla

Bitenler & Çöpe Gidenler #7

Bu sefer yine uzun bir bitenler oldu.Daha önceki yazımda kendi kendime daha çabuk yazacağım diye söylenmiştim halbuki ama şu an kpss sürecindeyim ve günlerim bana yetmiyor.Aslında bundan önce memlekette bitirdiklerim vardı fakat şu an onlara ulaşamadığım için yanımdakileri yazayım dedim ev çöp ev olmadan :D
ŞAMPUANLAR;

Schwarzkopf Gliss Million Gloss Şampuan;Bu ürünü saçlarımı kurutmasından dolayı sevemedim.Kullananlardan bazıları kokusunu sevmemişler ama benim öyle bir sıkıntım olmadı evet saçlarıma parlaklık kattı ama daha da kuruttu ve kepek yaptı.Fakat annem de kullandı ve o böyle bir sorun yaşamadı.
Farmasi Pure Herbal Şampuan:Severek kullandım.Saçlarımı parlattı bir nebze de olsa yumuşattı.Kokusu bitkisel bir koku.
Syoss Saç Dökülmesine Karşı Şampuan:Malesef saçlarımın dökülmesini durdurmadı durdurmadığı gibi de kepek yaptı sevemedim.Köpürmesi güzeldi fakat benim için etkisi olmadı.
Bioblas 2si 1 arada Şampuan ve Bakım Kremi:En sevmediğim şimdiye kadar kullandığım en kötü şampuan oldu kendileri.Sanırım 2si 1 arada olmasından kaynaklı saçımı çok ağırlaştırdı.Bir daha başka şampuan alırken de 2si 1 arada olmamasına dikkat edeceğim.

SAÇ BAKIM ÜRÜNLERİ;

Elseve Extraordinary Saç Bakım Yağı:Daha önce severek kullandığımı belirtmiştim yazısı burada
İlk baştaki yeni şişesi plastik fakat ilk çıktığı zaman yanındaki gibi cam şişedeydi buraya koyayım dedim cam şişesini atmıyorum yeni aldığım zaman plastiği camın içine boşaltıp öyle kullanıyorum.
Superdrug Kuru Şampuan:Kokusu benri markasına göre daha güzeldi.Severek kullandım fiyatı da uygundu.Bu tarz kuru şampuanları kullanırken herkes saçında beyazlık kaldığından bahsediyor ama olay şu ki uzaktan sıkmak gerekiyor ve aynı yere uzun süre sıkmamak gerekiyor beyazlık oluyor fakat tarayıp elle şekillendirince zaten gidiyor.
Klorane Durulanmayan Saç Bakım Kremi:Bu ürün kuru saça uygulanıyor fakat aldığımdan beri sevemedim yapısını.Ayrıca saçıma sürdükten sonra sanki daha çok sertleştiriyor.Bu yüzden bir daha alınmayacak.
Avon BB Saç Kremi-BB Saç Maskesi:İkisini de severek kullandım.Saçlarımı yumuşacık yaptılar fakat maskesine bayıldım.Şuan başka marka kullanıyorum fakat bitince alınacaklardan.

VÜCUT ÜRÜNLERİ;

Duru Shine Duş Jeli:Favori duş jelim kokusunu çok seviyorum.Diğer bitenlerimde de görebilirsiniz.
Dalin Şampuan;Bunu fırçalarımı yıkamak için kullanıyordum şimdi başka bir ürün kullanıyorum.
Dove İnvisible Dry Deodorant:Niveadan sonra en sevdiğim bu oldu.İz bırakmıyor.Migros indirimlerinde çok uygun fiyata bulunabiliyor:)
Rexona Shower Clean Deodorant:Kokusunu çok seviyorum çok ferah bir koku fakat artık kullanamayacağım malesef kolumun altında küçük lekeler oluşturmaya başladı.
8x4 Hollywood Deodorant:Bu ürün de niveanınmış.Ben bunu genelde kokusu çok güzel olduğu için giysi üzerinden sıkıyorum.
Dermokil El Kremi:Yapısı çok güzel emilimi de çok güzel fakat kil kokusu çok baskın sevemedim elde de bir süre kalıyor bu yüzden bir daha almayacağım.Keşke kil değil de başka kokuları olsa.
Farmasi El ve Ayak Peelingi:Severek kullandım gerçekten yumuşatma özelliği var pürüzsüzlük hissi sağlıyor.Fakat ayak için çok yoğun çatlakları olanlar mucize beklemesin sadece bu ürün ile.

YÜZ BAKIM ÜRÜNLERİ:

Garnier Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu:İlk kullandığım makyaj temizleme suyuydu.Oldukça bereketli çabuk bitmiyor.Severek kullandım.Şu an yeni denemeler içindeyim.Yine buna dönebilirim.
Nivea BB Clean Güzelleştiren&Bakım Yapan Temizleme Suyu:Kampanyadan ikili olarak almıştım.Pamukla sildikten sonra verdiği yumuşaklık hissini sevdim.Fakat tek sıkıntısı sanırım kokusu bir garip geldi.
Garnier Saf&Temiz NEEM Arındırıcı Temizleme Jeli:Güzeldi herhangi bir sivilce yapmadı fakat olanı da geçirmedi.Güzel temizlediğini düşünüyorum fakat şu sıralar yeni ürünler deniyorum.
Garnier Saf&Temiz 3ü 1 arada Peeling Temizleme Maske:Bu ürünün seveni de çok sevmeyeni de ama ben sevenlerdenim.Yüzümde sivilce oluşturmadı.Ben genelde her gün temizleme amaçlı değil de duş sırasında yüzüme sürüyorum bir süre bekliyorum.Güzel arındırdığını düşünüyorum.Yenisi en kısa sürede alınacak.
Flormar Aloe Veralı Göz Makyajı Temizleme Pedi:Genelde hafif göz makyajı yaptığım zamanlarda kullanıyorum ve pratik buluyorum yenisini şu an kullanıyorum.
Neutrogena Visibly Clear Sivilce Jeli:Ben hiç bir etkisini göremedim.Akşam yatmadan önce sürdüm gece uzun beklemesi için fakat sonuç hüsran.Bir daha almam.
Avon Clearskin Soyulabilen Arındırıcı Jel: Bu ürün jel kıvamında ben burnum için kullanıyorum siyah noktalara.Sürüp kuruyunca sertleşip katılaşıyor bu şekilde soyup çıkardığınızda bölgedeki yağı ve siyah noktaları bir nebze de olsa geçici olarak temizliyor fakat bu ürünün bence tek sıkıntısı kuruma süresi.Yenisi açıldı bile.
Rituel de Beaute Siyah Nokta Bandı:Bu ürünün seveni çok fakat bir ben sevemedim sanırım çünkü hiçbir etkisini göremedim.Ayrıca kokusu çok tuhaf bana sigara dumanı gibi geliyor.
Rival de Loop Siyah Nokta Bandı:Bunun da bir etkisini göremedim üstelik içinden 3tane çıkıyor şaka gibi.Ayrıca çıkarırken çok sert geldi bana burnumu koparırcasına..
Botanical Choice Oxygen Bubble Maske:Öncelikle kokusu çok hoş şeftali kokuyor.Ürün yüze sürünce köpük haline dönüşüyor çok eğlenceli geliyor bana :) Yüzüme yumuşak pürüzsüz ve temiz bir his verdi.

MAKYAJ ÜRÜNLERİ:

Maybelline Dream Satin Liquid Fondöten:Verdiği hissi çok sevdim yumuşak bir fondöten.Güzel dağılıyor ve kalıp gibi durmuyor genelde yaz günü kullandım renginden dolayı.Sağlıklı bir bitişi var yapısı ağır da değil.
Farmasi Optimal Style Maskara:Açtıktan kısa bir süre sonra kurudu açıkçası hiçbir etkisini göremedim.Bir daha da almam.
Oriflame BB Spa Lip Balm:Bu ürünün birkaç rengi var fakat ben renksiz olanını seçtim.Renksiz olmasına rağmen dudağımdan çok açık beyazımsı bir tabaka oluşturdu.Ayrıca sürdükten sonra dudaklarımdaki çatlamanın daha fazlalaştığını gözlemledim.Bir daha almam.
Oriflame The One Lip Balm:Diğerini sevmemiştim ama bunu sevdim özellikle kokusu çok hoş ağır da değil.Bu ürün de renksiz fakat bunda öyle bir sorunla karşılamadım yenisi açıldı bile.

DİĞER:

Normalde pamuk ıslak mendil gibi ürünler koymam ama güvendiğim ve severek kullandığım Dalin ıslak mendili şuraya bir koyayım dedim.Sleepy cep mendili de kokusunu sevmediğim için koydum çok yoğun pembe gül kokuyor.Bu kokuyu sevenler bunu sever fakat ben genel anlamda yoğun gül kokusundan hoşlanmadığım için bu durum.
Foot Case Ayak jelleri:Sadece ayağın arkasına konulanı çok sevdim özellikle yazın vuran babetlere birebir.Fakat yanındaki küçük noktacıklı olanı sevemedim çünkü çok çabuk düştüler.

Yorumlar

  1. Ben de asla ikisi bir arada şampuan kullanmam. Saçlarımın dengesini bozuyor. Loreali ben de cam şişe kullanıyorum hiç atmam. Farmasi maskara hakkında genelde aynı şikayet var ben de bu nedenle güvenip alamamıştım. Çok güzel bir yazı olmuş ellerinize sağlık❤

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bitenler & Çöpe Gidenler #12

Aradan çok uzun süre geçtiği için yine bitenler dağı oldu :) Başta belirteyim ki upuzun bir yazı:D Benri Duş Jeli Mineral Spa 1000ml : Fiyatı çok uygun olduğu için almıştım.Fakat çok fazla köpürmediği için sevemedim.Bir daha tercih etmem. İpek Saç Kremi : Boyalı saçlar için saça yumuşaklık,kolay tarama ve saç rengini koruma vaat ediyor.Fakat almama neden olan en önemli sebebi kokusu oldu.Normalde gülsuyu vb kokularından pek hoşlanmam fakat bu ürünün gül kokusu harika.Denk gelirseniz bir koklayın derim.Saçı yumuşatmasını da beğendiğim bir ürün oldu. Vatika Sarımsaklı Şampuan: İspanyol sarımsağı içeriyormuş.Ben bu ürünü her kullanışımda gözlerim o kadar çok yandı ki..Kaldı ki yüzüme ve gözüme değdirmemeye özen göstersem dahi kokusunun gözüme gelmesi bile gözümü yakmasına yetti.Bu yüzden bir daha tercih etmeyeceğim.Ha şampuanın özelliğine gelecek olursak benim için sıradandı. Naturway Sarımsaklı Şampuan: Öncelikle ürün kokusuz.Bu ürünü Vatika markasından sonra kullanmıştım ve

Bitenler & Çöpe Gidenler #13

Öncelikle yine dağ gibi bir bitenler olduğu için grup grup yazacağım.Aslında bu yayın 2 bitenler içeriyor son fotoğrafta bu yazıyı yazasıya kadar tekrar bitirmiş olduklarımı da eklemek istedim.Hatta bundan sonra biraz daha çıktı ama neyse onlar da bir sonraki bitenlere kalsın :D BAKIM ÜRÜNLERİ: Garnier Mineral & Nivea & Soft and Gentle Deodorantlar: Bu kadar çok olmalarının sebebi annemle birlikte kullanıyor olmamız.Sonuçta sprey deodorant tene temas etmediği için bir sıkıntı olmuyor.Aralarında bu çok kötü diyebileceğim bir ürün yok fakat en beğendiğimden sıralamak gerekirse1.Nivea 2.Garnier Lekesiz Koruma 3.Garnier Saf&Temiz son sırada Soft Gentle.Soft Gentle olanlar koku olarak yoğun güzel kokuyorlar fakat daha iyileri mevcutken koruma olarak bir daha bunları tercih edeceğimi düşünmüyorum. Oriflame Volare Roll on Deodorant: Parfümünün yanında gelmişti bana.Genellikle roll on kullanacaksam evde olduğum zamanlarda kullanmaya çalışıyorum giysilere leke çıkarmaması

Bitenler&Çöpe Gidenler #14

Tekrar  uzun bir bitenlere merhaba.. SAÇ ÜRÜNLERİ: ELİDOR DOĞANIN ENERJİSİ ŞAMPUAN: Temizlemesi ve kokusu güzeldi fakat kepek sorununa yol açtığı için bir daa alınmayacak :( URBAN BİOTİN&KERATİN ŞAMPUAN: Benim için sıradan özellikte bir şampuan oldu.İyi de kötü de bir etkisi olmadı. YVES ROCHER VOLUME ŞAMPUAN: Bu ürün saçları hacimsiz ve ince telli olanlar için bir harika.Gerçekten de şimdiye kadar denediğim şampuanlar içerisinde hacim etkisi olup kurutmayan en güzel şampuan. PROCSİN ANTİ HAİR LOSS ŞAMPUAN: Bu ürün saç dökülmeleri için fakat öyle bir etkisini göremedim.Sıradan şekilde temizledi özellikle aramam bu ürünü. RESTOREX UZAMA ETKİLİ SAÇ BAKIM SERUMU: Ben saç uzaması etkisi için merak etmiştim fakat herhangi böyle bir etkisi olmadı.Tekrar alınmayacak. ISANA KURU ŞAMPUAN: Bu ürünü nasıl bu kadar övüldü anlamadım.Uygun fiyatlı daha güzel bir sürü kuru şampuan var bence.Bir de ufak boyunu almıştım aynı zamanda o da bitsin tekrar alınmayacak. GLİSS MAGNİ