Ana içeriğe atla

Nivea Canlandırıcı Yüz Temizleme Köpüğü (Normal ve Karma Ciltler)


Daha önce severek kullanıp bitirdiğim bir üründen bahsetmek istedim.Öncelikle ürünün vaatlerini görelim:
E vitamini ve Hydra IQ ile zenginleştirilmiş formülüyle;

-Cildi derinlemesine temizler,canlandırır,güzel ve sağlıklı bir görünüm kazandırır.
-Cildin doğal nem dengesini korur.
-Güzel kokusu ve yumuşak köpük formülüyle mükemmel bir yüz temizleme deneyimi yaşatır.


Benim düşüncelerime gelecek olursak kesinlikle vaatlerini yerine getiriyor.Öncelikle köpük olması kullanım kolaylığı sağlıyor.Kış ayında kullanmama rağmen cildimde bir kuruma yaratmadı aksine yumuşacık bıraktı.Bunun yanında temizlemesi de oldukça güzel.Ürünün 2 çeşidi bulunuyor bendeki normal karma ciltler için yani bana uygun olanı.Bir de hassas ve kuru ciltler için olanı bulunuyor.Bence tek eksi yanı çabuk bitmesi çünkü 150ml bir ürün.

Kısacası ben çok severek kullandım ve tekrar alacağım ürünler arasına girdi.Migros indirimlerinde de %50indirimde 5-6tl gibi bir fiyata almıştım.Şu an güncel fiyatını bilmiyorum fakat çok da pahalı değil.


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bitenler & Çöpe Gidenler #12

Aradan çok uzun süre geçtiği için yine bitenler dağı oldu :) Başta belirteyim ki upuzun bir yazı:D Benri Duş Jeli Mineral Spa 1000ml : Fiyatı çok uygun olduğu için almıştım.Fakat çok fazla köpürmediği için sevemedim.Bir daha tercih etmem. İpek Saç Kremi : Boyalı saçlar için saça yumuşaklık,kolay tarama ve saç rengini koruma vaat ediyor.Fakat almama neden olan en önemli sebebi kokusu oldu.Normalde gülsuyu vb kokularından pek hoşlanmam fakat bu ürünün gül kokusu harika.Denk gelirseniz bir koklayın derim.Saçı yumuşatmasını da beğendiğim bir ürün oldu. Vatika Sarımsaklı Şampuan: İspanyol sarımsağı içeriyormuş.Ben bu ürünü her kullanışımda gözlerim o kadar çok yandı ki..Kaldı ki yüzüme ve gözüme değdirmemeye özen göstersem dahi kokusunun gözüme gelmesi bile gözümü yakmasına yetti.Bu yüzden bir daha tercih etmeyeceğim.Ha şampuanın özelliğine gelecek olursak benim için sıradandı. Naturway Sarımsaklı Şampuan: Öncelikle ürün kokusuz.Bu ürünü Vatika markasından sonra kullanmıştım ve

Bitenler & Çöpe Gidenler #13

Öncelikle yine dağ gibi bir bitenler olduğu için grup grup yazacağım.Aslında bu yayın 2 bitenler içeriyor son fotoğrafta bu yazıyı yazasıya kadar tekrar bitirmiş olduklarımı da eklemek istedim.Hatta bundan sonra biraz daha çıktı ama neyse onlar da bir sonraki bitenlere kalsın :D BAKIM ÜRÜNLERİ: Garnier Mineral & Nivea & Soft and Gentle Deodorantlar: Bu kadar çok olmalarının sebebi annemle birlikte kullanıyor olmamız.Sonuçta sprey deodorant tene temas etmediği için bir sıkıntı olmuyor.Aralarında bu çok kötü diyebileceğim bir ürün yok fakat en beğendiğimden sıralamak gerekirse1.Nivea 2.Garnier Lekesiz Koruma 3.Garnier Saf&Temiz son sırada Soft Gentle.Soft Gentle olanlar koku olarak yoğun güzel kokuyorlar fakat daha iyileri mevcutken koruma olarak bir daha bunları tercih edeceğimi düşünmüyorum. Oriflame Volare Roll on Deodorant: Parfümünün yanında gelmişti bana.Genellikle roll on kullanacaksam evde olduğum zamanlarda kullanmaya çalışıyorum giysilere leke çıkarmaması

Bitenler&Çöpe Gidenler #14

Tekrar  uzun bir bitenlere merhaba.. SAÇ ÜRÜNLERİ: ELİDOR DOĞANIN ENERJİSİ ŞAMPUAN: Temizlemesi ve kokusu güzeldi fakat kepek sorununa yol açtığı için bir daa alınmayacak :( URBAN BİOTİN&KERATİN ŞAMPUAN: Benim için sıradan özellikte bir şampuan oldu.İyi de kötü de bir etkisi olmadı. YVES ROCHER VOLUME ŞAMPUAN: Bu ürün saçları hacimsiz ve ince telli olanlar için bir harika.Gerçekten de şimdiye kadar denediğim şampuanlar içerisinde hacim etkisi olup kurutmayan en güzel şampuan. PROCSİN ANTİ HAİR LOSS ŞAMPUAN: Bu ürün saç dökülmeleri için fakat öyle bir etkisini göremedim.Sıradan şekilde temizledi özellikle aramam bu ürünü. RESTOREX UZAMA ETKİLİ SAÇ BAKIM SERUMU: Ben saç uzaması etkisi için merak etmiştim fakat herhangi böyle bir etkisi olmadı.Tekrar alınmayacak. ISANA KURU ŞAMPUAN: Bu ürünü nasıl bu kadar övüldü anlamadım.Uygun fiyatlı daha güzel bir sürü kuru şampuan var bence.Bir de ufak boyunu almıştım aynı zamanda o da bitsin tekrar alınmayacak. GLİSS MAGNİ