Ana içeriğe atla

Bitenler & Çöpe Gidenler #9

Uzun bir bitenlerle yine buradayım.Bunları Ankara'dan taşınmadan önce fotoğraflamıştım yani 2-3 ay önce. Yazısını yazmak şimdiye kısmet oldu.Hatta bunları yazarken yeni bir sürü bitenler daha oldu :D

Toplu bir bakalım önce..

SAÇ ÜRÜNLERİ:

AVON-Advance Techniques Argan Yağlı Sprey:Bu ürünü daha önce de kullanıyordum.Kuru saçıma uyguluyorum ve saça parlaklık sağlıyor biraz olsun elektriklenmiş görüntüyü alıyor.
SYOSS-Keratin Mükemmelliği Şampuan:Bu şampuanı malesef sevemedim.Saçlarımda kepek yaptı.Hiçbir güzel etkisini göremedim köpürmesi dışında.Bir daha alınmayacaklara eklendi.
PANTENE-Saç Dökülmelerine Karşı Saç Kremi:Bu saç kremi bir harika dostum.Üstelik diplere de sürülebiliyor.Normalde ben saç diplerine saç kremi uygulamam ama bunda hem açıklama kısmında yazıyor hem de saç dökülmelerine karşı dediği için içimi rahatlatıyo.O kadar yumuşak yapıyor ki kesinlikle FAVORİM diyebilirim.Yeni arayışlara girsem de daha iyisini bulana kadar dönüp dolaşıp bunu alacağım.
DOVE-Kırık Uçlara Karşı Etkili Şampuan:Bu ürünü kullanırken saçlarımda bir hacim etkisi hissettim.Ve sonlarına doğru küçük yeni çıkan saçlarımın fazlalaştığını farkettim.Fakat bunun yanında saç kremi olmadan kullanamam sanırım biraz da sertleştiriyor ve kırık uçlara etkisini görmedim.Bunu da tekrar indirimlerde denk gelirse alabilirim.
HASK-Keratin Saç Bakım Yağı:Kokusunu çok beğendim nemlendirmesini de.Boyutunun küçük olduğuna bakmayın çok az bir miktar yettiği için uzun süre yetiyor.Diğer çeşitlerini de deneyeceğim.Bunu da alabilirim.Bir kaç tane aklımda olan var hangisi daha iyi karar verip ona göre alacağım tekrar.
ELSEVE-Extraordinary Oil:Bu ürünü çok beğendim.Saçları ağırlaştırmadan yumuşatıyor.Kokusunu da beğendim.Daha önce boyalı saçlar için(kırmızı kapaklısı)kullanmıştım fakat bu ondan yapı olarak farklı diğeri daha sıvı gibiydi bu biraz daha fazla kıvamlı.(bu ürün her saç tipi için)

VÜCUT ÜRÜNLERİ:


DURU-Fresh Çiçek Tazeliği Duş jeli:Bu ürünün kokusunu çok sevdim hatta bayıldım içinde küçük peeling tanecikleri de vardı.Tekrar alınacaklar arasında.
NİVEA-Powder Touch Deodorant:Nivea'nın deodorantlarını gerçekten beğeniyorum.Bu deodorantı ise reklamlarda olduğu gibi gerçekten hemen kuru bir koltuk altı sağlıyor.Koruması da oldukça güzel.
ISANA-Aloe vera Deosprey:Kokusu çok güzel fiyatı da uygun ama malesef yeterince korumuyor.Bu yüzden bir daha alınmayacak.
8x4 Soft Kiss Deodorant:Kokusu güzel ama koltuk altını korumuyor.Sadece vücuduma sıkarak bitirdim.Bir daha koltuk altı koruması için almayı düşünmüyorum.Sadece koku niyetine alabilirim.
DURU-Shine Ametist Duş Jeli:Kokusunu hiç sevemedim.Siz siz olun koklamadan duş jeli almayın.

YÜZ ÜRÜNLERİ:


FLORMAR-Advice Cleansing Tonik:(Normal Ciltler için):Sadece kullanıp bitirmek için kullandım açıkçası hiçbir faydası yok.Üstelik yapış yapış bir his bıraktı.Neyse ki bitti gitti.
NEUTROGENA-Visibly Clear Pink Grapefruit Yüz yıkama jeli:Instagramdan paylaşmıştım aslında zar zor bitirebildim sonunu fırça yıkamaya filan kullandım.Yüzümü o kadar kuruttu pul pul yaptı ki.Bir daha asla alınmayacak.Üzerinde yazan sivilceymiş siyah noktaymış ne varsa hiçbir işlevini de yerine getirmedi.
DİADERMİNE-No.110 Yüksek Performanslı Yüz Temizleme Jeli:Bu ürün çok garip geldi çünkü arkasında pamuk yardımıyla uygulayın diyor yani bir misel suymuşcasına.Böyle yapınca ardında yumuşak bir his bırakıyor.Diğer türlü yıkama jeli gibi sürüp deneyince hiç olmadı çünkü ürün köpürmüyor ve o zaman temizleme işlemini yerine getirmiyor.Bir daha alacağımı zannetmiyorum.
RİVAL DE LOOP-Clean and Care Yüz Yıkama jeli:İşte HARİKA bir ürün.Hem yüzü derinlemesine temizleyen hem de alerji sivilce yapmayan hem de yüzü  kurutmayan bu ürünü çok sevdim.Kesinlikle karma yada yağlı ciltler bir kere denemeli.Ben çok sevdim.Ürün rossmanlarda bulunduğu için şu an ulaşma imkanım yok fakat her rossman bulduğum yerde alırım.
KOZA-Kükürtlü Sabun: Oldukça eski marka bir sabun sanırım çünkü annem bile tanıdı markayı.Sivilcelere oldukça iyi gelen bir ürün fakat kokusu çok kötü ve hemen gitmiyor yüzü yıkayınca.Onun dışında sabun olmasına rağmen kurutma yaşamadım.Fakat kokusu yüzünden bir daha almayı da düşünmüyorum.
CLASSİC WHİTE-Yüz beyazlatıcı sabun:Şekli Dove'un aynısı kokusu da iyi fakat ben bunu çok az bir süre yüzümde kullandım daha sonra fırçalarımı yıkamayı denedim ve sonucu çok sevince o şekilde devam ettim.
AGİSS-Burun Bandı:Açıkçası Bim'in burun bantlarından daha iyi geldi bana kokusu da onunki kadar kötü değil.Siyah noktalara tabi ki bantlar kesin çözüm değil.
OXYGEN BUBBLE Mask:Daha önceki bitenlerimde de vardı oldukça eğlenceli buluyorum kendiliğinden köpürüyor.Yüze yumuşak ve güzel ve aydınlık bir his veriyor.Tekrar alabilirim.
CETTUA-AC Clear Patch:Bu ürünü asıl amacının biraz dışında kullanıyorum.Aslında sivilceyi söndürmede o kadar etkili değil fakat sivilceleri çok oynadığım için en azından üzerine yapıştırınca elleyemiyorum dolayısıyla yara olmuyor.
FARMASİ-Spf 50 Güneş Kremi:Diğer güneş kremlerinin aksine beyazlık bırakmıyor ve çok çabuk emiliyor.Yağlı ciltlere öneririm çünkü parlak durmuyor.
LOREAL-Skin Perfection Nemlendirici Gündüz Kremi:Kışın daha iyi kullanabildim.Yazın cildime biraz ağır geldi çünkü yazın cildim karmadan yağlıya dönüyor.Kışın ise kuruma gösteriyor.Güzel nem verdi.Fakat Serumunu daha çok beğendim sanırım.Onu daha önce bitirmiştim.
AVON-Solutions Complete Balance Gece Kremi:Krem jel yapılı ama yüze yapış yapış bir his veriyor.İlk başta hafif yapısından dolayı beğenir gibi oldum fakat sonra yapış yapış his bırakmasından dolayı sevemedim.Bitirebilmek için elime sürdüm :D

MAKYAJ ÜRÜNLERİ:


ALTERRA-Hydro Göz Kremi:Bu yanlışlıkla girmiş bu kategoriye.Benim yaşıma(24) uygun bir göz kremi.Yani benim göz altlarım çok kuru olmadığından iyi geldi.Su bazlı bir göz kremi yapısı hafif.Şimdi Isana markasınınkini deniyorum.
FARMASİ-Volumizing Maskara:Büyük hayallerle açmıştım fakat ben bu maskarayı günlük bile kullanmam o derece etkisini göremedim.
GOLDEN ROSE-Maxim Eyes Maskara:Gözler sulandığında gün içinde akma yapabiliyor fakat onun dışında verdiği etkiyi sevdim.Günlük bir maskara olarak kullanabilirim.
FARMASİ-BB Göz Kremi:Bendeki light rengi idi.Kışın kullanabildim çünkü oldukça açık aydınlık bir rengi var.Yapısı ince güzel fakat içindeki çok çabuk bitiyor.Buna göre bence parasını hak etmiyor piyasada daha uygun ve bereketli ürünler varken bir daha almam.Üstelik ürün kaplarında bu silik görüntüyü de hiç sevmiyorum.
PASTEL-Magic Touch Cover Stick&Highlighter:Bu ürün iki parçadan oluşan bir ürün fakat resimde görünen sadece üst parçası yani cover stick kısmı.Bendeki numarası 02.Beğendiğim bir kapatıcı oldu kendisi indirimde denk gelirsem tekrar alacağım.Güzel kapatıyor hem göz altıma hem de sivilce gibi olan yerlere uygulayabiliyorum.
OJELER:GABRİNİ-summer edition m108
                 RAPSODİ-0
                 GABRİNİ-summer collection c01 ---Bu ojeyi çok seviyordum.İçi şeffaf bir pembe.
                 GOLDEN ROSE-eyfel 231---- Bu ojeden nefret ettim süremedim bile hep fırça izi oldu ve tam rengini hiçbir zaman vermedi.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bitenler & Çöpe Gidenler #12

Aradan çok uzun süre geçtiği için yine bitenler dağı oldu :) Başta belirteyim ki upuzun bir yazı:D Benri Duş Jeli Mineral Spa 1000ml : Fiyatı çok uygun olduğu için almıştım.Fakat çok fazla köpürmediği için sevemedim.Bir daha tercih etmem. İpek Saç Kremi : Boyalı saçlar için saça yumuşaklık,kolay tarama ve saç rengini koruma vaat ediyor.Fakat almama neden olan en önemli sebebi kokusu oldu.Normalde gülsuyu vb kokularından pek hoşlanmam fakat bu ürünün gül kokusu harika.Denk gelirseniz bir koklayın derim.Saçı yumuşatmasını da beğendiğim bir ürün oldu. Vatika Sarımsaklı Şampuan: İspanyol sarımsağı içeriyormuş.Ben bu ürünü her kullanışımda gözlerim o kadar çok yandı ki..Kaldı ki yüzüme ve gözüme değdirmemeye özen göstersem dahi kokusunun gözüme gelmesi bile gözümü yakmasına yetti.Bu yüzden bir daha tercih etmeyeceğim.Ha şampuanın özelliğine gelecek olursak benim için sıradandı. Naturway Sarımsaklı Şampuan: Öncelikle ürün kokusuz.Bu ürünü Vatika markasından sonra kullanmıştım ve

Bitenler & Çöpe Gidenler #13

Öncelikle yine dağ gibi bir bitenler olduğu için grup grup yazacağım.Aslında bu yayın 2 bitenler içeriyor son fotoğrafta bu yazıyı yazasıya kadar tekrar bitirmiş olduklarımı da eklemek istedim.Hatta bundan sonra biraz daha çıktı ama neyse onlar da bir sonraki bitenlere kalsın :D BAKIM ÜRÜNLERİ: Garnier Mineral & Nivea & Soft and Gentle Deodorantlar: Bu kadar çok olmalarının sebebi annemle birlikte kullanıyor olmamız.Sonuçta sprey deodorant tene temas etmediği için bir sıkıntı olmuyor.Aralarında bu çok kötü diyebileceğim bir ürün yok fakat en beğendiğimden sıralamak gerekirse1.Nivea 2.Garnier Lekesiz Koruma 3.Garnier Saf&Temiz son sırada Soft Gentle.Soft Gentle olanlar koku olarak yoğun güzel kokuyorlar fakat daha iyileri mevcutken koruma olarak bir daha bunları tercih edeceğimi düşünmüyorum. Oriflame Volare Roll on Deodorant: Parfümünün yanında gelmişti bana.Genellikle roll on kullanacaksam evde olduğum zamanlarda kullanmaya çalışıyorum giysilere leke çıkarmaması

Bitenler&Çöpe Gidenler #14

Tekrar  uzun bir bitenlere merhaba.. SAÇ ÜRÜNLERİ: ELİDOR DOĞANIN ENERJİSİ ŞAMPUAN: Temizlemesi ve kokusu güzeldi fakat kepek sorununa yol açtığı için bir daa alınmayacak :( URBAN BİOTİN&KERATİN ŞAMPUAN: Benim için sıradan özellikte bir şampuan oldu.İyi de kötü de bir etkisi olmadı. YVES ROCHER VOLUME ŞAMPUAN: Bu ürün saçları hacimsiz ve ince telli olanlar için bir harika.Gerçekten de şimdiye kadar denediğim şampuanlar içerisinde hacim etkisi olup kurutmayan en güzel şampuan. PROCSİN ANTİ HAİR LOSS ŞAMPUAN: Bu ürün saç dökülmeleri için fakat öyle bir etkisini göremedim.Sıradan şekilde temizledi özellikle aramam bu ürünü. RESTOREX UZAMA ETKİLİ SAÇ BAKIM SERUMU: Ben saç uzaması etkisi için merak etmiştim fakat herhangi böyle bir etkisi olmadı.Tekrar alınmayacak. ISANA KURU ŞAMPUAN: Bu ürünü nasıl bu kadar övüldü anlamadım.Uygun fiyatlı daha güzel bir sürü kuru şampuan var bence.Bir de ufak boyunu almıştım aynı zamanda o da bitsin tekrar alınmayacak. GLİSS MAGNİ