Ana içeriğe atla

Bitenler & Çöpe Gidenler #6

 Uzun bir aradan sonra yine bir bitenler yazısı fakat bunun özelliği taşınmadan önce çektiğim son fotoğraf oldu yani bir nevi İzmir hatırası özelliğini taşıyor :) Taşınma telaşı olduğundan sadece toplu bir fotoğraf çekmişim bu yüzden yakından fotoğrafları yok malesef.


Hobby Argan Yağı ve Papatya-Kuru ve Yıpranmış Saçlar İçin Şampuan; Bu ürünün kokusuna bayılarak almıştım ama malesef sevemedim.Sebebine gelecek olursak kuru ve yıpranmış saçlar için ama saçımı daha karıştırıp açılmaz hale getirdi.Ben de temizlik sırasında bitirdim.

Hobby Argan Yağı ve Papatya-Saç Kremi; Şampuanıyla birlikte set olarak almıştım fakat kokusu harici sıradan bir saç kremiydi.Bir daha alır mıyım daha iyileri varken yeni ürünler deneme hevesim varken ı-ıh almam.

Duru Shine(Yakut) Duş Jeli; Şu ana kadar favorim olan duş jeli kokusunu,yapısını verdiği temizlik hissini çok seviyorum.Yeni ürünler denesem de elim hep buna gidiyor.Kısaca daha iyisini bulana kadar budur.

Restorex Şampuan-Ekstra Direnç; Aslında bu şampuanı saç dökülmesi sorunu yaşadığım için almıştım görüldüğü üzere iki tane bitirdim hakkında daha detaylı bir yazı gelecek fakat kısaca ve öz olarak dökülmeyle ilgili bir etkisini göremedim ama kesinlikle saç uzatıyorr!!!!!

Dove İnvisible deodarant ; Sevdim yeterli ölçüde terlemeyi önledi.İndirimden almıştım şu an da kullanıyorum fakat favorim hala Nivea invisible.

Farmasi Cleasing Foam Yüz Temizleme Köpüğü; Genel olarak sevdiğim bir üründü çünkü yağlı ciltler için olmasına rağmen cildimi kurutmadan temizledi.Yapısı köpük olduğu için zaten çok hafif ve yıkaması çok kolay ayrıca oldukça da bereketli çıktı.

Farmasi Seatherapy Duş Jeli; Bu tür kokuların genelde yaz aylarına yakıştığını düşünüyorum ben çünkü böyle okyanus özü gibi hani parfümlerin mavi kapaklısı nasıl daha ferah olursa bu da öyle.Bir daha alırsam yaz ayı için düşünebilirim.

Vaseline Kakao Özlü Losyon; Kokusunu çok sevdim,emilmesi hızlı sürdükten sonra ise yapış yapış his bırakmaması bir daha almak için sebeplerden.

Farmasi Gül Suyu; Tonik olarak kullanmıştım fakat gül sularının kokusunu pek fazla sevmiyorum açıkçası.Bunun da kokusu oldukça baskın olduğu ve yüzüme sürdükten sonra kokusu uzun süre benimle birlikte kaldığı için sevemedim.

Farmasi Çift Fazlı Göz Makyaj Temizleyicisi; Benim için ortalama bir üründü.Çift fazlı olmasına rağmen bir çırpıda temizlik sağlamadı.Ayrıca bıraktığı yağlı histen ve fiyatının diğerlerine oranla çok yüksek olmasından ötürü de bir daha almayacağım.

Loreal Skin Perfection Serum; Kremiyle birlikte set olarak almıştım fakat ikisini üst üste sürünce çok ağır geldi bu yüzden sadece krem niyetine serumu sürdüm.Cildim zaten karmadan yağlıya dönük olduğu için yeterli geldi tek başına ve cildime verdiği o sağlıklı canlı ışıltılı görünümü sevdim.

Avon Kiraz Çiçeği Kokulu Saç Bakım Maskesi ; Benim saç maskelerinden beklentim saç kremine göre daha farklı yani benim için maske daha onarıcı ve saç kreminden daha etkili olması gerekiyor fakat bu maskeyi ben saç kremi niyetine kullandım ve sıradandı.

Avon Anew Hydro Advance Yüz Kremi; Aslında annem kendine diye almış fakat yaşına uygun olmadığından bir dene deyip bana verince tanıştım kendisiyle ve sevdim.Bendeki normal ve karma ciltler için olanı.Yapısının hafifliğini sevdim.Sivilceye de sebep olmadı.Bu yüzden tekrar kullanabilirim.

Pastel Big N Black Maskara; İlk başta tombik kıl fırçasına alışmam uzun sürdü fakat sonradan elim alıştı güzel dolgunluk verdi yapışıklık olmadı fakat sonlarına doğru kurumaya başlayınca ömrünün dolduğu anlaşıldı.

Avon Asansörlü Pırıltılı Göz Kalemi Vivid Grey; Ben ilk olarak gri diye almıştım fakat daha çok gri alt tonlu mor renk olduğunu görünce hayal kırıklığına uğramıştım fakat bu benim bitirdiğim ilk kalem olarak tarihe geçebilir :D .Far olarak bile kullandım yanarlı dönerli bir rengi olduğu için çok da hoş oldu.

Deborah Milano Ruj No:9 ; Yapısını çok sevdim çok yumuşak ve nemli bitirişli bir ruj haliyle benim gibi dudak kuruluğu ve çatlağıyla başı dertte olanlar gönül rahatlığıyla kullanabilir.Tek sıkıntısı uzun süre kalmıyor sürekli tazelemek gerekiyor.Bence bu açıdan indirimde bakılması gereken bir ürün olduğunu düşünüyorum.

Blistex Med Plus; Hayatımda bitirdiğim ilk lipbalm özelliğini taşıyor kendisi çok sevdiğimi söylemiştim.İncelemek için buraya 

Pierre F.Gentle Peel Off Mask; İyi ki bu maskeyi deneme boy olarak almışım yoksa ki çok fazla artı eksi özelliği yoktu yani benim için hiçbir işe yaramadı ve gereksizdi bu soyulabilen maske.

Uzunca ve sıkıcı bir bitenler oldu farkındayım fakat buraya kadar okuduysanız helal size :D





Yorumlar

  1. gelsin şimdi yeniler cnım bende restorex kullanıyorum şimdilik memnunum :) seni takibe aldım bana da beklerim

    YanıtlaSil
  2. Paylaşım için teşekkürler.Bu arada blogumda çekiliş yapıyorum, beklerim :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bitenler & Çöpe Gidenler #12

Aradan çok uzun süre geçtiği için yine bitenler dağı oldu :) Başta belirteyim ki upuzun bir yazı:D Benri Duş Jeli Mineral Spa 1000ml : Fiyatı çok uygun olduğu için almıştım.Fakat çok fazla köpürmediği için sevemedim.Bir daha tercih etmem. İpek Saç Kremi : Boyalı saçlar için saça yumuşaklık,kolay tarama ve saç rengini koruma vaat ediyor.Fakat almama neden olan en önemli sebebi kokusu oldu.Normalde gülsuyu vb kokularından pek hoşlanmam fakat bu ürünün gül kokusu harika.Denk gelirseniz bir koklayın derim.Saçı yumuşatmasını da beğendiğim bir ürün oldu. Vatika Sarımsaklı Şampuan: İspanyol sarımsağı içeriyormuş.Ben bu ürünü her kullanışımda gözlerim o kadar çok yandı ki..Kaldı ki yüzüme ve gözüme değdirmemeye özen göstersem dahi kokusunun gözüme gelmesi bile gözümü yakmasına yetti.Bu yüzden bir daha tercih etmeyeceğim.Ha şampuanın özelliğine gelecek olursak benim için sıradandı. Naturway Sarımsaklı Şampuan: Öncelikle ürün kokusuz.Bu ürünü Vatika markasından sonra kullanmıştım ve

Bitenler & Çöpe Gidenler #13

Öncelikle yine dağ gibi bir bitenler olduğu için grup grup yazacağım.Aslında bu yayın 2 bitenler içeriyor son fotoğrafta bu yazıyı yazasıya kadar tekrar bitirmiş olduklarımı da eklemek istedim.Hatta bundan sonra biraz daha çıktı ama neyse onlar da bir sonraki bitenlere kalsın :D BAKIM ÜRÜNLERİ: Garnier Mineral & Nivea & Soft and Gentle Deodorantlar: Bu kadar çok olmalarının sebebi annemle birlikte kullanıyor olmamız.Sonuçta sprey deodorant tene temas etmediği için bir sıkıntı olmuyor.Aralarında bu çok kötü diyebileceğim bir ürün yok fakat en beğendiğimden sıralamak gerekirse1.Nivea 2.Garnier Lekesiz Koruma 3.Garnier Saf&Temiz son sırada Soft Gentle.Soft Gentle olanlar koku olarak yoğun güzel kokuyorlar fakat daha iyileri mevcutken koruma olarak bir daha bunları tercih edeceğimi düşünmüyorum. Oriflame Volare Roll on Deodorant: Parfümünün yanında gelmişti bana.Genellikle roll on kullanacaksam evde olduğum zamanlarda kullanmaya çalışıyorum giysilere leke çıkarmaması

Bitenler&Çöpe Gidenler #14

Tekrar  uzun bir bitenlere merhaba.. SAÇ ÜRÜNLERİ: ELİDOR DOĞANIN ENERJİSİ ŞAMPUAN: Temizlemesi ve kokusu güzeldi fakat kepek sorununa yol açtığı için bir daa alınmayacak :( URBAN BİOTİN&KERATİN ŞAMPUAN: Benim için sıradan özellikte bir şampuan oldu.İyi de kötü de bir etkisi olmadı. YVES ROCHER VOLUME ŞAMPUAN: Bu ürün saçları hacimsiz ve ince telli olanlar için bir harika.Gerçekten de şimdiye kadar denediğim şampuanlar içerisinde hacim etkisi olup kurutmayan en güzel şampuan. PROCSİN ANTİ HAİR LOSS ŞAMPUAN: Bu ürün saç dökülmeleri için fakat öyle bir etkisini göremedim.Sıradan şekilde temizledi özellikle aramam bu ürünü. RESTOREX UZAMA ETKİLİ SAÇ BAKIM SERUMU: Ben saç uzaması etkisi için merak etmiştim fakat herhangi böyle bir etkisi olmadı.Tekrar alınmayacak. ISANA KURU ŞAMPUAN: Bu ürünü nasıl bu kadar övüldü anlamadım.Uygun fiyatlı daha güzel bir sürü kuru şampuan var bence.Bir de ufak boyunu almıştım aynı zamanda o da bitsin tekrar alınmayacak. GLİSS MAGNİ