Ana içeriğe atla

Bitenler&çöpe gidenler#4

Yine bitenler birikmiş dağ olmuşlar uzun bir süre olduğu için.Bakalım neler bitirmişim..


Saç Ürünleri ;
Farmasi Pure Herbal Şampuanlar;Biri kuru,yıpranmış ve boyalı saçlar için diğeri canlandırıcı ve onarıcı şampuan.İkisini de çok sevdim saçımda herhangi kepeklenme,keçeleşme gibi bir sorun yaratmadı aksine saçlarım yumuşacık oldu.Beğendim ve şu an yine canlandırıcı ve onarıcı olanını kullanıyorum.
Benri Kuru Şampuan;Bu ürünün seveni de sevmeyeni de mevcut.Saça sıkınca evet bir beyazlık söz konusu oluyor fakat tarayınca gidiyor.Saçı günlük kurtarıyor.Ben kokusunu pek sevemedim sanki erkeksi bir kokusu var bir tane daha şans vermiştim şu an kullanıyorum fakat bitince yeni arayışlara geçme vakti.
Avon Naturals Apricot&shea Saç Açıcı Sprey;Daha önce denemiştim ve karar verememiştim iyi bir etkisi olup olmamasına çünkü bir sürü saç malzemesi kullanıyorum.Açıkçası o kadar da gerekli bir ürün olmadığına karar verdim.Bir daha almayacağım.
Organic Argan Oil;Annem bunu kendine orjinal argan yağı diye almış fakat kullanamayınca bana verdi.Boyutu o kadar büyüktü ki kullan kullan bitmediydi anca bitirebildim fakat yapısı o kadar yoğundu ki benim hoşuma gitmedi daha da almam.
Avon Advance Techniques Argan Yağlı Serum;Tamam belki içinde ne kadar argan yağı var tartışılır ama hem uygun fiyatı hemde saçıma verdiği yumuşaklık parlaklık için tekrar tekrar aldığım bir ürün.
Farmasi Keratin Saç Kremi;Daha önce şampuanını kullanmıştım fena değildi saç kremi olarak güzel yumuşatıyor fakat bu saç kreminin kokusu biraz ağır halbuki şampuanı öyle değildi.Bir daha almayacağım.
Farmasi Aloe Veralı Saç Kremi;Boyalı ve yıpranmış saçlar içindi.Severek kullandım bence keratin saç kreminden daha çok yumuşattı bir tık öndeydi benim için.Fakat yine koku olarak çok fazla beğenemedim bu koku olarak ağır değildi fakat benim saç kreminde aradığım koku tatlı hoş şekerli,meyveli yada herhangi bir güzel koku.
Farmasi Zeytinyağlı Besleyici Saç Kremi;Bu aloe veralıya göre yumuşatmada bir tık altında.Onun için tercih edecek olsam aloe veralıyı seçerdim.

Yüz Bakım Ürünleri;
,
Farmasi Arındırıcı Yüz Peelingi; Tanecikleri çok büyüktü ve sanırım cilt tipime uygun değildi.Yani yıkadığımda daha çok tertemiz arındırılmış bir cilt değilde daha çok krem sürmüşüm gibi yoğun hissettim bu da benim beklentimi karşılamıyor.Çünkü ben bu tarz ürünlerde temizlik hissini almak istiyorum.
Garnier Aktif Saf&Temiz Temizleyici;Ortalama bir üründü benim için kesinlikle daha iyileri mevcut.
Nivea Stay Clear Tonik;Kokusu çok hoş klasik nivea kokusu.Düzenli olarak sadece bunu kullanmamıştım.Tabiki mucize etkileri yok ama indirimde denk gelirse yine alabilirim.
Farmasi Makyaj Temizleme Mendili;Daha öncede kullanmıştım.Mendiller pratik oluyor fakat özellikle şu marka olsun diye bir takıntım yok sadece mendili sert olmasın yeter.Bu tarz ürünlerden ağır makyajı çıkarmasını tabiki beklemiyorum.

Vücut Bakım Ürünleri;
Duru Shine Duş jeli;Bu benim favori duş jelim.Kokusunu çok seviyorum bittikçe yenisini alıyorum.Tabi arada değişiklik yapıp yine buna dönüş yapıyorum.
Nivea Deodorant Fresh Natural;İlk zamanlar kokusu çok hoşuma gidiyordu verdiği ferahlık filan fakat sonlarına doğru kokusundan sıkıldım biraz.Bir de benim favorim olan nivea invisible'a göre koku önlemesi daha az.Arada bir verdiği fresh etki için alabilirim.

Makyaj Ürünleri;
Farmasi Tween Extension Maskara;2 kısımdan oluşuyor.1.beyaz olan kısımı baz rimel.2.kısım üzerine uygulanan siyah kısımı.Ben bu maskaranın 2.kısımını çok sevdim yani siyah normal maskara kısmını.Aslında ikisini birlikte kullanınca benim gibi kısa ve düz kirpikleri olan birini bile vayy benim kirpiklerim ne oldu böyle dedirtebiliyor fakat gel gelelim ki o beyaz kısmını siyah katla kapatmak çok uğraştırıyor ve çok özen gerektiriyor.Ben sür-çık insanı olduğumdan bir süre sonra beyaz kısmını kullanmamaya başladım.Yinede çok güzeldi verdiği etki kirpiklerimi hem kalkık hemde uzun gösteriyordu.Yinede ben uğraşırım vaktim var diyorsanız kesinlikle önerebileceğim çok güzel bir maskara.
Golden Rose Precision Lineer(eyeliner);Bu kalem uçlu eyeliner benim kalem tarzda kullandığım fiyatıyla da uygun olan sevdiğim bir eyeliner.Kalıcılığı siyahlığı gayet güzel.Şu an jel eyeliner kullanıyorum ama kalem kullansaydım yine bunu alırdım.


Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bitenler & Çöpe Gidenler #12

Aradan çok uzun süre geçtiği için yine bitenler dağı oldu :) Başta belirteyim ki upuzun bir yazı:D Benri Duş Jeli Mineral Spa 1000ml : Fiyatı çok uygun olduğu için almıştım.Fakat çok fazla köpürmediği için sevemedim.Bir daha tercih etmem. İpek Saç Kremi : Boyalı saçlar için saça yumuşaklık,kolay tarama ve saç rengini koruma vaat ediyor.Fakat almama neden olan en önemli sebebi kokusu oldu.Normalde gülsuyu vb kokularından pek hoşlanmam fakat bu ürünün gül kokusu harika.Denk gelirseniz bir koklayın derim.Saçı yumuşatmasını da beğendiğim bir ürün oldu. Vatika Sarımsaklı Şampuan: İspanyol sarımsağı içeriyormuş.Ben bu ürünü her kullanışımda gözlerim o kadar çok yandı ki..Kaldı ki yüzüme ve gözüme değdirmemeye özen göstersem dahi kokusunun gözüme gelmesi bile gözümü yakmasına yetti.Bu yüzden bir daha tercih etmeyeceğim.Ha şampuanın özelliğine gelecek olursak benim için sıradandı. Naturway Sarımsaklı Şampuan: Öncelikle ürün kokusuz.Bu ürünü Vatika markasından sonra kullanmıştım ve

Bitenler & Çöpe Gidenler #13

Öncelikle yine dağ gibi bir bitenler olduğu için grup grup yazacağım.Aslında bu yayın 2 bitenler içeriyor son fotoğrafta bu yazıyı yazasıya kadar tekrar bitirmiş olduklarımı da eklemek istedim.Hatta bundan sonra biraz daha çıktı ama neyse onlar da bir sonraki bitenlere kalsın :D BAKIM ÜRÜNLERİ: Garnier Mineral & Nivea & Soft and Gentle Deodorantlar: Bu kadar çok olmalarının sebebi annemle birlikte kullanıyor olmamız.Sonuçta sprey deodorant tene temas etmediği için bir sıkıntı olmuyor.Aralarında bu çok kötü diyebileceğim bir ürün yok fakat en beğendiğimden sıralamak gerekirse1.Nivea 2.Garnier Lekesiz Koruma 3.Garnier Saf&Temiz son sırada Soft Gentle.Soft Gentle olanlar koku olarak yoğun güzel kokuyorlar fakat daha iyileri mevcutken koruma olarak bir daha bunları tercih edeceğimi düşünmüyorum. Oriflame Volare Roll on Deodorant: Parfümünün yanında gelmişti bana.Genellikle roll on kullanacaksam evde olduğum zamanlarda kullanmaya çalışıyorum giysilere leke çıkarmaması

Bitenler&Çöpe Gidenler #14

Tekrar  uzun bir bitenlere merhaba.. SAÇ ÜRÜNLERİ: ELİDOR DOĞANIN ENERJİSİ ŞAMPUAN: Temizlemesi ve kokusu güzeldi fakat kepek sorununa yol açtığı için bir daa alınmayacak :( URBAN BİOTİN&KERATİN ŞAMPUAN: Benim için sıradan özellikte bir şampuan oldu.İyi de kötü de bir etkisi olmadı. YVES ROCHER VOLUME ŞAMPUAN: Bu ürün saçları hacimsiz ve ince telli olanlar için bir harika.Gerçekten de şimdiye kadar denediğim şampuanlar içerisinde hacim etkisi olup kurutmayan en güzel şampuan. PROCSİN ANTİ HAİR LOSS ŞAMPUAN: Bu ürün saç dökülmeleri için fakat öyle bir etkisini göremedim.Sıradan şekilde temizledi özellikle aramam bu ürünü. RESTOREX UZAMA ETKİLİ SAÇ BAKIM SERUMU: Ben saç uzaması etkisi için merak etmiştim fakat herhangi böyle bir etkisi olmadı.Tekrar alınmayacak. ISANA KURU ŞAMPUAN: Bu ürünü nasıl bu kadar övüldü anlamadım.Uygun fiyatlı daha güzel bir sürü kuru şampuan var bence.Bir de ufak boyunu almıştım aynı zamanda o da bitsin tekrar alınmayacak. GLİSS MAGNİ